[FP] Nieuws submitten

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Het kan aan mij liggen (ik doe het namelijk niet zo heel vaak), maar is de huidige manier van nieuws submitten niet een beetje onhandig? Ik heb net een kwartier moeten zoeken om uberhaupt in het goede venster te komen.

Misschien kan het ook wel makkelijker (in dat geval excuses en vertel even hoe :P), maar ik moest via het nieuws pulldown menu kiezen voor nieuwslinks. Vervolgens kwam ik op een andere pagina en daar moest ik in het 1e tabblad klikken om de 4e keuze te doen.

Kan er niet gewoon ergens een rechtstreekse link op de FP?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ga naar een nieuwsitem en kijk eens in de eerste pull-down menu ;).

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Kan er niet gewoon ergens een rechtstreekse link op de FP?
Alles kan, maar dat willen we niet. Levert alleen maar een hoop onzin op in de submitqueue.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 09 April 2003 @ 11:40:
[...]

Alles kan, maar dat willen we niet. Levert alleen maar een hoop onzin op in de submitqueue.
OK. Duidelijk. Thankx
-edit-
Net toch even gesubmit en best een lapje tekst met heel veel verwijzingen en linkjes erin. Helaas kon ik niet kiezen voor een preview ofzo en nu weet ik dus niet of het stukje er een beetje netjes uit ziet.

Nou weet ik wel dat jullie toch de tekst aan kunnen passen, maar met een preview mogelijkheid kan de submitter zelf nog eventuele schoonheidsfoutjes aanpassen.
Is er een reden waarom deze mogelijkheid er niet is? Zo niet, dan beschouw dit maar als een request ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Mobster op 09-04-2003 11:58 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zo'n functie zou erg weinig gebruikt worden. 99,99% van de submits wordt zonder serieuze tekst ingestuurd. De zeldzame enkeling die wel z'n best doet om een leuk verhaaltje te maken moet in de regel nog steeds zwaar gecorrigeerd en/of aangevuld worden (wat voor ons een indicatie is dat ze niet erg hun best doen om op de spelling te letten :)). Voor de meeste mensen zou het dus alleen maar irritant zijn om een preview te krijgen. Degene(n) die het wel leuk of belangrijk vinden (misschien ben je wel de enige ;)) kunnen beter Word gebruiken dan wachten op een preview-submit functie.

Professioneel Hyves-weigeraar