Ik ben hier op mijn college bezig met Java en nu moeten wij dus een simpel viguurtje tekenen. Alleen nu willen ze dat we de andere 3 armen dmv rotate maken. Alleen wij (20 man) snappen daar dus echt de *** van.
Zijn hier mensen die mij snel kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen. De code die we tot nu toe hebben is dit:
Btw dit werkt waarschijnlijk niet op jullie java omdat hier een import van element in zit en die is speciaal voor ons aangemaakt zodat wij niet onze windows zelf hoeven te definieren. ()Boek heet ook "Java elements.")
Op http://www.mhhe.com/javaelements is die module te kijrgen.
Ik dnek dat iedereen wle snapt dat het tekeningetje wat ik dus 3 maal wil draaien zodat ik een kruis vorm krijg het volgende gedeelte van de code is;
Ik hoop dat er mensne zijn die mij kunnen helpen
Zijn hier mensen die mij snel kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen. De code die we tot nu toe hebben is dit:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| import element.*; public class Mill { public static void main(String args[]) { ConsoleWindow c = new ConsoleWindow(); // standaard console window opent int length; c.out.println("Enter the cooridinates of l:"); // waarde van l ingeven length = c.input.readInt(); // waarde van l uitlezen DrawingWindow d = new DrawingWindow((int)3*length,(int)3*length); // een drawingwindow opent zich 1.5 maal zo groot d.moveTo((int)(1.5*length), (int)(1.5*length)); // move to center of window d.line(0,(int)(-length)); // teken lijn naar boven d.line((int)(0.2*length),0); // teken lijn naar rechts d.line(0,(int)(0.7*length)); // teken lijn naar beneden d.line((int)(-0.2*length),0); // teken lijn naar links d.moveTo(0,(int)(0.3*length)); //terug naar het centerpunt } } |
Btw dit werkt waarschijnlijk niet op jullie java omdat hier een import van element in zit en die is speciaal voor ons aangemaakt zodat wij niet onze windows zelf hoeven te definieren. ()Boek heet ook "Java elements.")
Op http://www.mhhe.com/javaelements is die module te kijrgen.
Ik dnek dat iedereen wle snapt dat het tekeningetje wat ik dus 3 maal wil draaien zodat ik een kruis vorm krijg het volgende gedeelte van de code is;
Java:
1
2
3
4
5
6
| d.moveTo((int)(1.5*length), (int)(1.5*length)); // move to center of window d.line(0,(int)(-length)); // teken lijn naar boven d.line((int)(0.2*length),0); // teken lijn naar rechts d.line(0,(int)(0.7*length)); // teken lijn naar beneden d.line((int)(-0.2*length),0); // teken lijn naar links d.moveTo(0,(int)(0.3*length)); //terug naar het centerpunt |
Ik hoop dat er mensne zijn die mij kunnen helpen
[ Voor 3% gewijzigd door BSeB op 11-04-2003 13:55 ]