Kheb laatst Resident Evil the movie gezien... omg wat een *** film zeg.. het verhaal hangt helemaal niet goed aanelkaar, en de acteurs zijn zo B als het maar kan. Het lijkt ook niet eens op RE het spel. Er zijn gewoon een stuk of 800 zombies in 1 ruimte... en ik vind ze er in t spel echter uit zien (Zegt genoeg dacht ik zo) De makers van de film dachten op het eind.. nu moeten we snel alles inelkaar proppen..anders krijgen we de film niet af.. dat is te zien aan de ongelovelijk rare Hunter... die ineens in een soort t-rex gemixt met een leguaan verandert..en dat is dan weer erg slecht geanimeerd.. shrek was nog realistischer
Kheb nog wel wat Game Films gezien.. zoals: Mortal Kombat, Street Fighter, Tomb Raider (en mag ik Spider-man ook meerekene ?) waarvan alleen Tomb Raider een goede film was, wat waarschijnlijk komt doordat die film als enige een acteur met gevistigde naam heeft (The bone collector, Gone in 60 sec.)
Mortal kombat was wel vermakelijk.......toen ik 10 was... en street fighter is net zo goed als de acteer kwaliteiten van Jean Claude van Damme.
wat zijn jullie ervaringen met de bovengenoemde films, en mischien met de films die ik heb gemist
Kheb nog wel wat Game Films gezien.. zoals: Mortal Kombat, Street Fighter, Tomb Raider (en mag ik Spider-man ook meerekene ?) waarvan alleen Tomb Raider een goede film was, wat waarschijnlijk komt doordat die film als enige een acteur met gevistigde naam heeft (The bone collector, Gone in 60 sec.)
Mortal kombat was wel vermakelijk.......toen ik 10 was... en street fighter is net zo goed als de acteer kwaliteiten van Jean Claude van Damme.
wat zijn jullie ervaringen met de bovengenoemde films, en mischien met de films die ik heb gemist