Toon posts:

Lightwave/gforce probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gloednieuwe Athlon900 Mhz met Gforce V7700 deluxe, 256Mb ram asus A7V moederbord enz..enz.. Ik heb deze bak o.a. gekocht om supersnel met lightwave6 te stoeien.
Hij is inderdaad vreselijk snel, maar loopt vrij snel compleet vast. Ik draai windows2000 en wat er gebeurd is dat hij gewoon stilstaat. Geen blue screen, geen melding, gewoon een bevroren scherm.
Ik heb nieuwe drivers van nvidia en asus geprobeerd, maar dit maakt niet uit.
Ook heb ik lightwave 5.5 geprobeerd. Zelfde resultaat.
Wie kent dit probleem en kan me helpen ??? Ikzou vreselijk blij zijn als dit gesodemieter achter de rug is!

Verwijderd

Topicstarter
message hierboven mag weg... ik heb per ongeluk ge-cross post.. hoorde net dat dat niet wordt gewaardeerd... sorry!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Wat voor OS draai je?? zeer belangrijk , ik gebruik Lightwave dagelijks (6.5 R2 en 5.6)
op win2000 met een Geforce DDR 320 mb.Wel intel p2 , maar ik wil binnenkort een Thunderbird :).Lightwave 6 was nogal brak bij het uitkomen en draaide toen zeer slecht of zeg maar niet onder w98 en ME. Kijk ook ff of andere apps met OGL problemen geven.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Topicstarter
ik weet inderdaad dat win98 echt te ruk was!... ik draai win2000.. daar moet ie goed onder gaan volgens mij...

Verwijderd

Topicstarter
4 in 1 drivers helpen.... Probleem opgelost.!