Kep een win2k en Windows XP. Vannaf windows XP kom ik wel op win2k (nadat ik de firewall heb uitgezet) dus pingen wil en ik kan shares benaderen. Alleen andersom wil et niet. Dus als ik iets share op de windows Xp en een browser start in win2k en intiep > \\192.168.0.2\ dan kannie em niet vinden. Als ik erheen ping krijg ik ook een time-out. Maar wat nou et rare is. Op de win2k bak heb ik ICS aanstaan en op de client kan ik wel gewoon internetten! Verder is er geen firewall geinstalleerd en heb al geprobeerd met guest account aan en uit. Verder is het zo dat ik 1 account op de Xp bak heb die niet overeenkomt met et account op de server:
-server , Administrator
- client , [andere naam]
Maar als ik dan bij Xp [de andere naam] probeer te veranderen in Administrator zegtie dattie al bestaat! Workgroup is ook etzelfde dus sja...kvind et maar vaag wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
-server , Administrator
- client , [andere naam]
Maar als ik dan bij Xp [de andere naam] probeer te veranderen in Administrator zegtie dattie al bestaat! Workgroup is ook etzelfde dus sja...kvind et maar vaag wat zou hier aan de hand kunnen zijn?