Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - D2OL edition Stats hosted by: griz |
Anoniem: 26550
Hm die derde plek daily begint ook weer beetje saai te worden, en TCF met 257 eerste.. Naja Sengent moet eerst weer beetje bewijzen dat ze het project stabiel kunnen draaien.. Iemand nog problemen
Anoniem: 28168
Geen idee, ik doe nog fanatiek meej, heb nog nooit zulke hoge dailies gehaald 
Maar de lol is er een beetje af
Maar de lol is er een beetje af
zelfs slash3 begint af te zwakken, en wij stijgen alleen maar
Ja toch jammer... Een maand geleden ofzo was het hier nog een dikke strijd...
Misschien gaan oude tijden nog eens herrijzen...
Woei, hoge persoonlijke output trouwens
Wel 39, en dat voor een machientje die bijna niet aanstaan...
Misschien gaan oude tijden nog eens herrijzen...
Woei, hoge persoonlijke output trouwens
Mijn client 'hangt' de laatste tijd erg vaak. Staat aan, zie op het scherm van alles draaien maar voor de rest veranderd er niets. Wat kan dit zijn en zijn er meer mensen met dit probleem?
Anoniem: 53559
is het geen hangende candidate?Witlof schreef op 09 april 2003 @ 18:53:
Mijn client 'hangt' de laatste tijd erg vaak. Staat aan, zie op het scherm van alles draaien maar voor de rest veranderd er niets. Wat kan dit zijn en zijn er meer mensen met dit probleem?
probeer eens ALT+F in Dspy?
Heb geen DspyAnoniem: 53559 schreef op 09 April 2003 @ 18:57:
[...]
is het geen hangende candidate?
probeer eens ALT+F in Dspy?
Anoniem: 53559
dan is dat denk ik het probleem.........
in de DPCH hierboven staat een linkje naar Dspy. Download deze en start hem.
Je kna in Dspy dan aan geven waar je d2ol dir is. Wanneer deze dus gegevens van je candidates weergeeft moet je ALT+F toetsen. Deze zoekt alle rotte candidates uit je queue.
WAnneer Dspy de candidate niet kan verwijderen moet je ff de dir die hij aangeeft verwijderen.... wanneer je dat doet moet je D2OL eerst afsluiten
En dat Dspy ook werkt bij "remote" clients is ook wel handig
( wel kleine omweg om eerst VNC-en om clients te sluiten, dan bad candidate te verwijderen en client weer starten maar tja, beter dan stil staan
)
maar eerst moet sengent aantonen zaken op orde te hebben wil ik weer beginnen aan D2OL
( wel kleine omweg om eerst VNC-en om clients te sluiten, dan bad candidate te verwijderen en client weer starten maar tja, beter dan stil staan
maar eerst moet sengent aantonen zaken op orde te hebben wil ik weer beginnen aan D2OL
[ Voor 6% gewijzigd door geintje op 09-04-2003 22:29 ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Hmm, was volgens mij inderdaad het probleem. Had 1 corrupt .dps of zoiets. Nu is tie weg en hopelijk werkt het nu weer wel. Zullen eens afwachten.
Uiteraard bedankt voor de goede en snelle reply's op mijn probleem
Uiteraard bedankt voor de goede en snelle reply's op mijn probleem
[ Voor 20% gewijzigd door Witlof op 09-04-2003 22:29 ]
Anoniem: 29349
Grizz vind af en toe dat wij negatieve cands hebbenExcaliburDexter schreef op 09 April 2003 @ 18:07:
zelfs slash3 begint af te zwakken, en wij stijgen alleen maar
Waarom werkt http://forum.teamswitch.org/stats/D2OL_Top15.html trouwens niet meer
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 09-04-2003 23:14 ]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Woei, Slash3 heeft een node erbij. (19056) 
Op m'n eigen hardeschijf op school geinstalleerd, wordt regelmatig in een P4 2GHz gedaan. Hij zal niet veel aan staan, maar alle beetjes helpen
Op m'n eigen hardeschijf op school geinstalleerd, wordt regelmatig in een P4 2GHz gedaan. Hij zal niet veel aan staan, maar alle beetjes helpen
[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 10-04-2003 12:03 ]
🌞🍃
Pagina: 1