Toon posts:

XP 1700+ Thourghbred standaard unlocked met KT266A chipset?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is simpel.
Met de nieuwe chipsets zoals de kt400 en de nforce 2 wordt een Thourghbred B core automatisch unlocked.
Wordt dit ook gedaan met een kt266a chipset?
Of moet je dan een wiretrick doen?
Misschien is het handig om dit in de FAQ toe te voegen, dus welke chipsets/mobo's standaard de Thourghbred unlocken.

By the way ik heb al de search gebruikt maar niks gevonden.

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Toch kun je met google, en in het die hard overclocking wel veel vinden (in dat draadje van t-bred overclocking 1700+ - 2100+)

Toch ff beter zoeken...

System Specs

Verwijderd

killer1979... Ik kan begrijpen dat je zelf te dom bent om een nuttig antwoord te geven, omdat je gewoonweg geen idee hebt waar je moet zoeken.
Zeg dan gewoon niets!!

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024

System Specs

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG > DOC

/basic

En liefbeertje, je kunt rekenen op een OW. Begin alvast met het lezen van de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) om een indruk te krijgen wat hier op GoT van jou wordt verwacht.

[ Voor 82% gewijzigd door BalusC op 09-04-2003 11:29 ]

Verwijderd

Reciful:

Als je zoekt dan moet je wel zoeken he. ff een quote uit de Tbred draad. 1e post van deel 1!
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 17:39:
Tweakerts!

Ik heb vandaag m'n 1800+ Tbred opgehaald bij Yorcom. Even bios updaten..procje erin..waterblok erop..en draaien.
Het eerste wat me opviel was het voltage dat het bios hem geeft. Das namelijk 1,5V. Ik dacht dat dat 1,65V was voor een Tbred.
Het tweede leuke nieuwe is dat hij UNLOCKED is. Mijn veronderstelling was dat het alleen zo was op KT400 borden. Maar mijn trouwe KT266A plank staat het dus ook toe.

WCPUid herkent de proc alleen niet:
[afbeelding]
Let op de MP >:)

Ik voel het me verplicht dit procje flink op te schroeven. Waarom nu al dit topic? Nou, ik kon niet wachten sinds ik erachter kwam dat hij gewoon unlocked is.

Gegevens van de proc:
XP 1800+
AIUGA0235
Temp: 29 graden idle :P (waterkoeling)

Ik ga NU de MP omhoog gooien en kijken hoever het beesie wil. Snel meer dus.

Edit: Ah damn! Vergeet ik de tag! Wil een modje ff [OC] ervoor zetten?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.