Zie topic 
Ik heb al een paar muizen en dingen die dienst doen als 1:
<div align="center">
</div>VLNR: Wacom Graphire muis - Dynalink crappy pen (niet van mij
) Logitech cheap ass muis - Wacom graphire pen - Logitech cordless Mouseman wheel (ook niet des Ruben's)
Maar echt geweldig vind ik ze niet... Die cordless is wel ok, maar niet van mij en ik vind hem te groot en lomp eigenlijk
De graphire pen gebruik ik erg veel maar is allesbehalve koel voor vooral scrollen en surfen, wel voor grqafisch werk uiteraard.
Ik heb veel last van RSI, nu al een jaar is het ongeveer hetzelfde, af en toe erg pijn bij muizen en shit optillen en meestal een zeurpijntje in pols elleboog en schouder. Heb t een tjdje in allebei mn armen gehad (?), nu alleen nog rechts. Ik heb dus vooral afwisseling nodig en dus een lekkere muis om af te wisselen met mn pennetje.
Wat zijn jullie ervaringen met gewone al dan niet draadloze muizen (draadloos hoeft niet per se, van de draad heb ik qua ruimte geen last, maar als dat lekkerder muist telt die factor wel weer mee).
Verder is het maybe handig ook een nieuw toetsenbord te kopen, al vind ik het natural plankje van mn buurman niet echt lekker. Kep nu een hele goedkope. Tips hierover? Went zo'n natural ding snel, helpt het, welke is goed?
Alvast bedankt voor replies...
ps: Geld speelt niet echt een rol, tot op zekere hoogte dan he.
Ik heb al een paar muizen en dingen die dienst doen als 1:
<div align="center">
</div>VLNR: Wacom Graphire muis - Dynalink crappy pen (niet van mij Maar echt geweldig vind ik ze niet... Die cordless is wel ok, maar niet van mij en ik vind hem te groot en lomp eigenlijk
Ik heb veel last van RSI, nu al een jaar is het ongeveer hetzelfde, af en toe erg pijn bij muizen en shit optillen en meestal een zeurpijntje in pols elleboog en schouder. Heb t een tjdje in allebei mn armen gehad (?), nu alleen nog rechts. Ik heb dus vooral afwisseling nodig en dus een lekkere muis om af te wisselen met mn pennetje.
Wat zijn jullie ervaringen met gewone al dan niet draadloze muizen (draadloos hoeft niet per se, van de draad heb ik qua ruimte geen last, maar als dat lekkerder muist telt die factor wel weer mee).
Verder is het maybe handig ook een nieuw toetsenbord te kopen, al vind ik het natural plankje van mn buurman niet echt lekker. Kep nu een hele goedkope. Tips hierover? Went zo'n natural ding snel, helpt het, welke is goed?
Alvast bedankt voor replies...
ps: Geld speelt niet echt een rol, tot op zekere hoogte dan he.