Ik heb problemen met mijn scanner (Canoscan FB 630P). Deze werkte in eerste instantie niet op zowel mijn laptop als mijn pc.
Op beide computers had ik gentoo staan met dezelfde kernel. Aangezien de scanner ok is, vermoede ik dat er iets of wat ontbrak aan mijn kernel.
Ik heb hierna een minimale installatie van Mandrake op mijn laptop uitgevoerd om te testen of hij het hierop wel deed en waarempel.
Maarja, ik wil deze dus gewoon kunnen gebruiken in gentoo (met mijn zelf gebakken kernel). Ik heb dus Mandrake opgestart met een zelf-gebakken kernel en hierna deed de scanner het nog steeds ?
(Het probleem ligt dus niet in de config van mijn kernel)
* Wat kan ik nu proberen om dit apparaat werkend te krijgen in gentoo?
* Wat zijn de verschillen in de distributies, die dit probleem mogelijk maken??
Op beide computers had ik gentoo staan met dezelfde kernel. Aangezien de scanner ok is, vermoede ik dat er iets of wat ontbrak aan mijn kernel.
Ik heb hierna een minimale installatie van Mandrake op mijn laptop uitgevoerd om te testen of hij het hierop wel deed en waarempel.
Maarja, ik wil deze dus gewoon kunnen gebruiken in gentoo (met mijn zelf gebakken kernel). Ik heb dus Mandrake opgestart met een zelf-gebakken kernel en hierna deed de scanner het nog steeds ?
* Wat kan ik nu proberen om dit apparaat werkend te krijgen in gentoo?
* Wat zijn de verschillen in de distributies, die dit probleem mogelijk maken??
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]