PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Whehehe, jij hebt vast een Engelse Excel 
Oplossing:
Extra->Opties->Tabblad 'Internationaal' -> Onderaan staat een vinkje 'Huidig blad van rechts naar links weergeven', zet dat uit. Kijk voor de zekerheid of het bolletje bij 'Standaardrichting' op van links naar rechts staat.
Hoe het allemaal in het Engels heet, weet ik niet, maar nu weet je tenminste waar je kunt zoeken.
Oplossing:
Extra->Opties->Tabblad 'Internationaal' -> Onderaan staat een vinkje 'Huidig blad van rechts naar links weergeven', zet dat uit. Kijk voor de zekerheid of het bolletje bij 'Standaardrichting' op van links naar rechts staat.
Hoe het allemaal in het Engels heet, weet ik niet, maar nu weet je tenminste waar je kunt zoeken.
Verwijderd
Ik denk dat je daarmee het probleem enkel voor de huidige sheet oplost. Als je regedit start, kan je key "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Excel\Options\DefaultSheetR2L" terug op 0 zetten en dan zou het by default terug normaal moeten staan.Oplossing:
Extra->Opties->Tabblad 'Internationaal' -> Onderaan staat een vinkje 'Huidig blad van rechts naar links weergeven', zet dat uit.
[ Voor 18% gewijzigd door GZ op 09-04-2003 10:30 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Gelukkig is met bovengenoemde oplossing (van het vinkje) op programma niveau de aanpassing gemaakt en niet op bestand niveau !Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 10:28:
[...]
Ik denk dat je daarmee het probleem enkel voor de huidige sheet oplost. Als je regedit start, kan je key "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Excel\Options\DefaultSheetR2L" terug op 0 zetten en dan zou het by default terug normaal moeten staan.