Excel is gespiegeld.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.060 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Hoe ik dit nou weer vor elkaar heb gekregen? Ik heb echt geen idee. Tot overmaat van ramp heb ik Excel eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp dus helemaal niets.

Hier een link van hoe het er nu naar uit ziet. Weet iemand hoe ik dit weer naar normaal kan omzetten?

Clique (181kb)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Whehehe, jij hebt vast een Engelse Excel :P

Oplossing:
Extra->Opties->Tabblad 'Internationaal' -> Onderaan staat een vinkje 'Huidig blad van rechts naar links weergeven', zet dat uit. Kijk voor de zekerheid of het bolletje bij 'Standaardrichting' op van links naar rechts staat.
Hoe het allemaal in het Engels heet, weet ik niet, maar nu weet je tenminste waar je kunt zoeken.

Verwijderd

Oplossing:
Extra->Opties->Tabblad 'Internationaal' -> Onderaan staat een vinkje 'Huidig blad van rechts naar links weergeven', zet dat uit.
Ik denk dat je daarmee het probleem enkel voor de huidige sheet oplost. Als je regedit start, kan je key "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Excel\Options\DefaultSheetR2L" terug op 0 zetten en dan zou het by default terug normaal moeten staan.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
:> @ Cyberneer. Fantastisch. Harstikke bedankt. Dat is idd de oplossing :)

[ Voor 18% gewijzigd door GZ op 09-04-2003 10:30 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 10:28:
[...]

Ik denk dat je daarmee het probleem enkel voor de huidige sheet oplost. Als je regedit start, kan je key "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Excel\Options\DefaultSheetR2L" terug op 0 zetten en dan zou het by default terug normaal moeten staan.
Gelukkig is met bovengenoemde oplossing (van het vinkje) op programma niveau de aanpassing gemaakt en niet op bestand niveau !