Ik heb dit stukje code om de scrollbars een andere kleur te geven.
Maar nu werkt dit alleen op systemen met IE5.5 en hoger.
Weet iemand hoe ik de code zou moeten aanpassen zodat het ook werkt op IE5?
________
Dan maar meteen de volgende vraag erbij, vind het overdreven om nog een topic te openen.
Onderstaand script (1e frame laten zien van embedded WMP) werkt juist alleen op IE5.5 en lager. En het is de bedoeling dat het ook op IE6 goed kan werken.
Iemand een idee?
Beide gevallen heb ik proberen op te zoeken, maar heb niets gevonden wat me heeft geholpen. Volgens mij kan er gewoon weinig mis zijn met de code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <script language="JavaScript"> document.body.style.scrollbarBaseColor='#CCFFCC'; document.body.style.scrollbarArrowColor='#000000'; document.body.style.scrollbarDarkShadowColor='#CCFFCC'; document.body.style.scrollbarFaceColor='#CCFFCC'; document.body.style.scrollbarHighlightColor='#000000'; document.body.style.scrollbarShadowColor='#000000'; document.body.style.scrollbarTrackColor='#CCFFCC'; </script> |
Maar nu werkt dit alleen op systemen met IE5.5 en hoger.
Weet iemand hoe ik de code zou moeten aanpassen zodat het ook werkt op IE5?
________
Dan maar meteen de volgende vraag erbij, vind het overdreven om nog een topic te openen.
Onderstaand script (1e frame laten zien van embedded WMP) werkt juist alleen op IE5.5 en lager. En het is de bedoeling dat het ook op IE6 goed kan werken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <script language="javascript">
function MPGoto(Frame)
{ MediaPlayer = document.getElementById('MediaPlayer1');
MediaPlayer.currentPosition = Frame;
}
</script> |
Iemand een idee?
Beide gevallen heb ik proberen op te zoeken, maar heb niets gevonden wat me heeft geholpen. Volgens mij kan er gewoon weinig mis zijn met de code
[ Voor 55% gewijzigd door Mooody op 09-04-2003 09:46 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.