Toon posts:

Ben op zoek naar een pc monitor tooltje of iets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 1 of ander monitor tooltje nodig voor een pc.
Er zit hier een vent die maar blijft zeiken dat zijn pc traag is, hij heeft vorige week een nieuwe pc gekregen en nog is het niet goed volgens meneer.
Maar zodra ik kom kijken dan "istie ineens niet meer traag, en snaptie er helemaal niks van die meneer"
Ik wil nu dus vanaf beneden een 1 of ander monitor tooltje laten runnen op dat apparaat van em, zodat ik kan zien of er echt iets niet goed zit, of dat die vent gewoon doet waar die goed in is: zeiken.

Wie kent een goed tooltje om zoiets te monitoren? Ik heb namelijk echt geen idee.
Ik gebruik nu Dameware NT Utilities, maar ik ken dan enkel de basis processen bekijken enzo.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 22:27
remote administrator, kun je gewoon op zijn scherm mee kijken :P

Verwijderd

Heb je al gevraagd "wat" er traag is?
lijkt me wel...

Verwijderd

of VNC, dat kan ook

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

een programma om facturen te schrijven lijkt me ook wel wat... horende jouw verhaal vraag je er niets voor, als je daar eens mee begint...

uiteraard zijn er genoeg tooltjes voor, netsupport manager is ook een goeie tool voor remote administration, eventueel meekijken, sharen en compleet overnemen van de PC is mogelijk... ook services en dergelijke uitschakelen kan je remote doen... misschien iets voor jou ??

http://www.netsupportmanager.com

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Hmmm, netop school? Dat is een héél handig proggie. Jammer dat een licentie vrij duur kan zijn, maar ík vind het het waard.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
KeeZ schreef op 09 April 2003 @ 13:08:
een programma om facturen te schrijven lijkt me ook wel wat... horende jouw verhaal vraag je er niets voor, als je daar eens mee begint...
Bedrijfshelpdesk :Y)
uiteraard zijn er genoeg tooltjes voor, netsupport manager is ook een goeie tool voor remote administration, eventueel meekijken, sharen en compleet overnemen van de PC is mogelijk... ook services en dergelijke uitschakelen kan je remote doen... misschien iets voor jou ??

http://www.netsupportmanager.com
Vraag is of dat volgens bedrijfsrichtijnen mag(privacy).

Verwijderd

Lijkt er op dat ie gast gewoon moeilijk doet, als je langs gaat en "ineens" is ie niet meer traag. Mischien is ie wel traag omdat hij evt 40.000 applicaties open heeft staan, dan is het logisch dat het traag is. Anders moet ie er voor zorgen dat ie meer geheugen er in krijgt.
Pagina: 1