Toon posts:

HD als cd speler gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me net rot gezocht bij de search 8)7 . Kon het niet vinden.

Is er een programma dat een folder op je HD kan lezen als cd. Heb een image van een spel die te grrot is voor een cd en daarom wil ik hem vanaf mijn pc laten booten. Nu heb ik het met ISO buster (of zoiets) het spel wel kunnen uitpakken maar hij heeft cd 2 nodig om te spelen en die heb ik dus niet op cd staan. Heb ook al een no-cd crack geprobeerd maar dat werkte niet. Nu wil ik dus dat hij bij het opstarten van het spel de folder met cd als cd gaat lezen

Ik heb er wel eens van zo'n programma gehoord maar weet echt niet meer hoe dat programma heette :?

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:25

Xtremelead

powered by E-MU

Bedoel je Deamon Tools?

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 15:06
Zoek eens op VirtualCD

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het eens allebei proberen, thnx

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

of gewoon een betere versie zoeken....

ehmm orgineel kopen is ook een optie maar dat wist je al neem ik zo maar effe snel aan

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 09:53

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb een image van een spel die te grrot is voor een cd
Een image is meestal ook groter dan dat hij op CD staat.. over hoeveel MB praten we hier?

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
781 em 787 mb dus heb 800 mb cd's nodig en die heb ik niet. Wel een par honderd 80 minuten maar dat is dus te klein en vindt het zonde om speciaal hiervoor nieuwe cd's te moeten kopen

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 08:51:
Ik heb me net rot gezocht bij de search 8)7 . Kon het niet vinden.
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op zoek termen gezocht zoals HD als Cd en weet ik veel wat nog meer allemaal. Ik zou ook niet echt weten onder wat voor benaming ik dit zou moeten zoeken. Heb ook nog op Google gezocht maar vond het daar ook niet. Specifieker kan ik niet echt zij

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Dat kan ook met Alcohol 120%, je mount de image gewoon als een drive...

We have just one world, but we live in different ones...

• blackd
  • Niet online
Je wilt een ISO bestand als virtuele cdrom, dan zou ik zoeken op [search=virtuele cd iso]
en komt er een topic uit waarin daemon tools genoemd wordt.
Mocht dat programma niet bevallen, dan zoek je verder op daemon tools om te kijken of er een topic is die alternatieven biedt voor daemon tools.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 17:23

JF_

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 09:09:
781 em 787 mb dus heb 800 mb cd's nodig en die heb ik niet.
Niet per se... Als dat 'raw' images zijn zit er 2352 bytes in een sector, in plaats van de 'normale' 2048. Een normale 80minuten CD == 703Mb data == 807Mb raw (en audio, btw).

Maar Daemontools werkt prima om images vanaf je harddisk te mounten in een virtual cddrive. Ligt wel een beetje aan de beveiliging van de originele CD, niet alles werkt even goed.

[ Voor 7% gewijzigd door JF_ op 09-04-2003 09:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dat programma uitzoeken, bedankt ik denk dat ik er nu wel uitkom
Pagina: 1