Idd gezellig met zon ding bij je
, maar kan ik niet met iemand meerijden.. trein sux
[ Voor 6% gewijzigd door Intronic op 10-04-2003 23:01 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Intronic op 10-04-2003 23:01 ]
Verwijderd
Je brengt me op een idee. Ik ga de gamma vragen of ze willen sponsoren. Per slot van rekening zijn wij tweakers verantwoordelijk voor megaomzetten in dremelschijfjes, perspex, decoupeerzaagjes, etcVerwijderd schreef op 10 april 2003 @ 00:32:
[...]
de echte dhard kennie zonder de OC`DAYS, dat zeg ik de OC-DAYS.
Verwijderd
moet je toch snel je gf3 gaan vervangenIntronic15 schreef op 10 April 2003 @ 22:39:
Whehe, ik ga tom beaten daar ().. en de rest uiteraard
![]()
Verwijderd
wat juni.... deze maand komen ze al binnen...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 00:31 ]
Ik koop em ook eind april, maar bedoel idd dat ik em dan hebVerwijderd schreef op 11 april 2003 @ 00:30:
[...]
wat juni.... deze maand komen ze al binnen...
edit: oh je bedoelt dat ie dan met oc-days een 9800pro heeft, ah die heb ik als ut goed is aan ut eind van de maand.
[ Voor 58% gewijzigd door petervandamned op 11-04-2003 07:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 08:25:
ALs newbee, newbee, nee enkel leergierige waar worden de OCdagen gehouden.dordrecht waarschijnlijk gewoon op ons terrein
Zo te horen moet het erg cool zijn.heel cool -45 bv
Ik hoor het wel.
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Waar ken ik dit van-JB- schreef op 11 April 2003 @ 09:41:
de vorige OC-days had ik ook gemist, maaruh, op 6/8juni zit ik midden in m'n toetsweek, en aangezien ik deze keer de 4e wèl wil halen kan ik dan niet komen
![]()
![]()
LOL... waar ken ik me opgeven?? Moet nog wel m'n agenda checken maarja...sapphire schreef op 11 April 2003 @ 11:15:
ok lannen gat dus waarschijnlijk door, wie regelt de partytent? (slaapzakken niet nodig, we lannen gewoon de nacht door)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
En dan nog niet te spreken over bepaalde mede reizigers/tweakers die er veel voor over hebben om zo'n case te "krijgen"Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 22:52:
Oh jah, leuk...met prometeia op je schoot in de trein.... Lalala... Lekker goed voor je rug
haha ben ik al lekker vrij-JB- schreef op 11 April 2003 @ 09:41:
de vorige OC-days had ik ook gemist, maaruh, op 6/8juni zit ik midden in m'n toetsweek, en aangezien ik deze keer de 4e wèl wil halen kan ik dan niet komen
![]()
![]()
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
volgens peet alleen race games, mag knallen ook dat komt me @ cssapphire schreef op 11 April 2003 @ 11:40:
laatst in november was het gewoon gratis, zal dit ker ook wel zo zijn. Want het zou te lomp zijn om voor zoiets entree te gaan heffen.
offtopic:
ook UT2k3 spelen
sorry december, school is ook zo vermoeiend
Verwijderd
mooi, ik wil wel 13 juni t/m 15 junipetervandamned schreef op 11 april 2003 @ 15:16:
denk dat ik de keuze van 6-8 juni moet weg halen want dan ben ik zelf eigenlijk wegen jullie willen vast niet zonder mij :):)
[ Voor 37% gewijzigd door Epsilon op 11-04-2003 15:37 ]
Verwijderd
idd, jij als opzetter van de oc-days hoort er gewoon bij.petervandamned schreef op 11 April 2003 @ 15:16:
denk dat ik de keuze van 6-8 juni moet weg halen want dan ben ik zelf eigenlijk wegen jullie willen vast niet zonder mij :):)
Neej liever nog een weekie later want 13 juni komen de uitslagen van de Centrale Examens binnen en moet je dus verplicht naar school
Verwijderd
Dan maar een weekje later, heb je misschien ook nog wat beloning gehad(financieel) voor het halen van je diploma.VinnieWeiss schreef op 11 april 2003 @ 15:52:
[...]
Neej liever nog een weekie later want 13 juni komen de uitslagen van de Centrale Examens binnen en moet je dus verplicht naar school
ja goed idee, dan kom ik thuis van, Mam raad s wat ik gekocht heb daar, wat dan?Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 18:25:
[...]
Dan maar een weekje later, heb je misschien ook nog wat beloning gehad(financieel) voor het halen van je diploma.
*burp*
Denk dat ik dan ook wel kom jahVerwijderd schreef op 10 April 2003 @ 20:59:
me wil ook wel lannen, is kijken of versteeg er nog wat van bakt(zou maar alvast gaan trainen;) )
nee ff serieus ik zou het echt uber vinden als we daaro lekker zouden kunnen lannen.
wie neemt er allemaal frituur mee
[ Voor 9% gewijzigd door pierre-oord op 11-04-2003 19:09 ]
Verwijderd
veel ruimte is er niet, als je pc niet speciaal is, zou ik hem niet mee nemen imhopierre-oord schreef op 11 April 2003 @ 19:07:
[...]
Denk dat ik dan ook wel kom jahrijd ik wel met je mee
als dat kan zie ik nog wel. Wie spelen er hier CS? Zou leuk zijn, uurtje modden, uurtje CS-en, uurtje water laten drogen dat uit je watercooling kwam lopen, uurtje verder modden, ff CS-en voor de afleiding
trouwens, neem jij je PC mee? of kom je met die 1,33 ghz-er omdat je die prom thuis wilt laten staan
[ Voor 5% gewijzigd door nnk op 11-04-2003 21:05 . Reden: typos ]
Als er een lan party tegelijk is natuurlijk welVerwijderd schreef op 11 April 2003 @ 20:56:
[...]
veel ruimte is er niet, als je pc niet speciaal is, zou ik hem niet mee nemen imho
Verwijderd
idreen mag langs komen, maar als je je kast mee neemt zou ik toch ff oc-shop emailen,nnk schreef op 11 April 2003 @ 21:04:
Ik ben een beetje newbie op het gebied van OC-days.
Zou ik wat meer informatie mogen?
Is dit nu alleen voor een bepaalde groep of mag ik ook gewoon langs komen? (woon er toch zowat naast) En wat kan ik daar dan verwachten? Feestende tweakers met de bruutste overclocks?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 15:21 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 15:23 ]
Verwijderd
gebruik de edit functie eenz, je hebt al stuk of 3x iedere keer achterelkaar gepost.Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 15:22:
Valt me nog iets derbinnen....
Maak van OC-Days --> OC-Lan-Days of OC-Lan..dat is bruut
[edit]offtopic:
argh, had een edit van vorige post moeten zijn
Verwijderd
Jah dat zeg ik dus net in mijn edit...dat het dus een edit van de vorige post moest zijnVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 17:05:
[...]
gebruik de edit functie eenz, je hebt al stuk of 3x iedere keer achterelkaar gepost.
Verwijderd
ja ben ik eigenlijk wel mee eens, de bezoekers hebben er ook nix aan als idreen met kast zit te lannen....ReseTTim schreef op 12 April 2003 @ 18:36:
ik denk dat we lan niet moeten zien als 3 dagen lannuh maar meer als een lan voor fotoz etc. te overpompen oid..
Verwijderd
Verwijderd
Sorry, graag komen wij ook.Zeer leergierig maar newbee op ocgebied.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 11:37 ]
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 11:33:
[...]
Sorry, graag komen wij ook.Zeer leergierig maar newbee op ocgebied.
Of is het alleen voor de elite?nee hoor
Wat is het adres en de exacte datum?misschien @oc-shop
Woon in de omg. van Ede, kan wat mensen meenemen.
Ja, zal denk ik ook iemand uit omg Gouda moeten zoeken. Ben bang dat ik dan me rijbewijs nog nie heb. Aangezien ik me theorie pas 8 mei hebsapphire schreef op 13 April 2003 @ 17:05:
kan ik misschien met iemand uit de omgeving van Leiden mee rijden
Ben je niet de enige... 'k kom uit Waddinxveen... zoek ook nog iemand om bij mee te rijden...VinnieWeiss schreef op 13 april 2003 @ 18:15:
[...]
Ja, zal denk ik ook iemand uit omg Gouda moeten zoeken. Ben bang dat ik dan me rijbewijs nog nie heb. Aangezien ik me theorie pas 8 mei heb
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
Ik denk dat de poll gereset moet worden aangezien de TS zo handig was er data tussen te zetten waar hij zelf niet op kan.Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 23:17:
ff on-topic vraagje
Wanneer sluit de poll?
Dan weet ik welke dag/dagen ik in m'n agenda kan noteren
Verwijderd
Bijna iedereen dan toch ...Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 23:28:
daarom blijf ik ook gewoon voor 20t/m22juni, iedereen heeft dan gewoon vrij.
heemstede dicht genoeg bij? ken je vast welsapphire schreef op 13 April 2003 @ 17:05:
kan ik misschien met iemand uit de omgeving van Leiden mee rijden
ik kom waarschijnlijk met nog 2 mensen (+kast) dus ik denk niet dat dat zal gaan. Maar iig onwijs bedanktReseTTim schreef op 13 April 2003 @ 23:53:
[...]
heemstede dicht genoeg bij? ken je vast wel
iig ik kan je nog niet zeggen of ik plaats in de auto vrij heb.. het ligt ffies allemaal aan vrienden van me![]()
Ja, prolly 25-30 graden met zon! Ik zit dan namelijk al vakantie te vieren in Italiepetervandamned schreef op 14 April 2003 @ 14:01:
Nieuwe ronde iemand die het weer bericht heeft van eind juni ???
Verwijderd
niemand is elite, iedereen is hetzelfde.... uiteraard houd oc-shop rekening met de bekendere.E-RIC schreef op 14 April 2003 @ 21:14:
[...]
Ja, prolly 25-30 graden met zon! Ik zit dan namelijk al vakantie te vieren in Italie
Maar serieus: op welke datum is er wel iemand (van de elite) die niet kan. Het is onmogelijk om met iedereen rekening te houden. Volgens mij is het het beste als jij (OC-Shop) gewoon een datum prikt waar veel mensen zich in kunnen vinden. Voor de mensen die niet kunnen: d'r komt vast nog wel weer een volgende OC-days.
Elite was misschien niet het juiste woord, maar ik bedoel de mensen die hun mooie casemods of overkloks komen tonen op de OC-days. Het is niet handig als de oc-days worden gepland op een datum dat de "grote namen" niet kunnen. Ik bedoel, die hebben toch wel een grote aantrekkingskracht voor die iets minder aangelegde casemodders/overklokkers.Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 21:25:
[...]
niemand is elite, iedereen is hetzelfde.... uiteraard houd oc-shop rekening met de bekendere.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
leuk zon modje eh... dalijk valt da ding uitelkaarReseTTim schreef op 15 April 2003 @ 00:22:
1 ding is zeker ik kom donderdag. ik zal nog wel ffies bellen morgen want me andere idra pomp lekt aan de onderkankten gaat nu uit als ie te warm oid wordt iig koop ik een nieuwe eheim 1048 want hiervan kan ik niet op aan..
offtopic:
best raar dat die idra aan de onderkant lekt daar bij die klapbare zijsteuntjes..
nuh zal niet gebeuren met al die popnagelsVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 12:14:
leuk zon modje eh... dalijk valt da ding uitelkaarhehehehe
Vergeet de secondelijm niet
Turn it off and on again.
Verwijderd
alu kan je niet lijmen..... geduld is een schone zaakSmokeyTheBandit schreef op 15 April 2003 @ 12:44:
[...]
Maar ff een vraag die vast al tig keer gesteld is wanneer word het nu
Excuus als ik eroverheen had gelezen![]()
Verwijderd
het ziet er erg lekker uitSmokeyTheBandit schreef op 15 April 2003 @ 12:44:
[...]
Maar ff een vraag die vast al tig keer gesteld is wanneer word het nu
Excuus als ik eroverheen had gelezen![]()
ik denk dat de crew van ccmod.com ook wel komtBart_Banaan schreef op 14 april 2003 @ 23:51:
De crew van CaseJunkies komt met een paar mooie cases die zullen er elke OC-dag staan,en ook sommige crew-leden. Ik ben al wat leuks aan het bouwen om te showen....
Aan de crew vanCase Junkies kan je veel van je vragen kwijt omtrend OC-en, WC-en, CM-en en zelf bouwen.
ccmod.com is niet meer toch maar ik denk dat de Ex crew wel komt ccmod en casejunkies
Verwijderd
nou waarom popnagelt bedrijven dan hun alu altijd. ik heb iig nog niet lijm gezien die zich bind met alu...Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 14:25:
[...]
het ziet er erg lekker uit, en je kan alu wel lijmen maar dan met de juiste lijm.
ik heb lijm die zich op glas/lexaan en zelfs zink nog hecht.Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:19:
[...]
nou waarom popnagelt bedrijven dan hun alu altijd. ik heb iig nog niet lijm gezien die zich bind met alu...
Verwijderd
Ik zal er zekers zijn.... en met zeer verrassende nieuwe lcd sPres_Lincoln schreef op 12 april 2003 @ 01:55:
Datum kan me niet zoveel bommen, en mensen meenemen vanuit ZO Brabant is ook geen probleem, als er "the man" met z'n LCD'tjes er maar weer is, kunnen we zaken doen deze keer !!
Verwijderd
Ik ga wel met je mee ReseTTimReseTTim schreef op 13 April 2003 @ 23:53:
[...]
heemstede dicht genoeg bij? ken je vast wel
iig ik kan je nog niet zeggen of ik plaats in de auto vrij heb.. het ligt ffies allemaal aan vrienden van me![]()
Verwijderd
alu ken je niet lijmen, bastaEpsilon schreef op 15 April 2003 @ 18:49:
[...]
ik heb lijm die zich op glas/lexaan en zelfs zink nog hecht.
bison voor moeilijke oppervlakken (hars en harder basis) heet het. is vrij prijzig, maar je kan er echt ALLES mee lijmen
Volgens mij lijmen ze hele vliegtuigen aan elkaar met lijm, en die dingen zijn toch voor een groot deel van aluiminum. Het kan wel, maar met speciale lijmtechnieken
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
bison kombi power
[ Voor 10% gewijzigd door -JB- op 16-04-2003 10:53 ]
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Verwijderd
*burp*
Verwijderd
de beste sportwagens hebben een alu frame.Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 18:19:
[...]
nou waarom popnagelt bedrijven dan hun alu altijd. ik heb iig nog niet lijm gezien die zich bind met alu...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 19:12 ]
?????rimpeldinky schreef op 16 April 2003 @ 16:12:
enne kan ik op de oc days ook een prom mach 2 kopen of niet?jij mag een magII kopen hoor (en waterkoeling eventueel)en dit ook
Verwijderd
dan als peter klaar is met zijn harde werk, ga ik er even mee spelen, en verneuk de boelpetervandamned schreef op 16 April 2003 @ 19:23:
[...]
?????
snap um eigenlijk niet zo goed hoor je koopt het spul en wij overclocken en modden die wel voor je hoor geen probleem![]()
denk dat er genoeg intha house zijn die daar graag mee aan de slag willen.
Verwijderd
laten we jouw vapo het ook eens warm krijgen, hoef je niet zoveel voor te doen natuurlijk.Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 20:28:
[...]
dan als peter klaar is met zijn harde werk, ga ik er even mee spelen, en verneuk de boelBlijf uit mijn buurt
ik screw graag op
mooi, das een ideale datumOdin schreef op 16 April 2003 @ 20:32:
ik heb gestemd op 27 juni- 29 juni, net na mijn verjaardag en als het goed is ook mijn WC binnen dus kom ik iig ff waterwetter halen
mag je mijn (dan) ouwe kastje verscrewen, lief he ?Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 20:28:
[...]
dan als peter klaar is met zijn harde werk, ga ik er even mee spelen, en verneuk de boelBlijf uit mijn buurt
ik screw graag op
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq