Toon posts:

[PalmOS] Graffiti of onscreen Keyboard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog nooit met een Palm gewerkt, ik vroeg me af, die graffiti lijkt me nogal lastig te leren, maar wat is nu uiteindelijk snellere datainvoer, graffiti of de onscreen keyboard?

Of kan ik toch beter voor een PDA gaan met een toetsenbord? Ik dacht zelf namelijk aan een Siemens IC35, die zijn ongeveer even groot, ik heb zelf kleine vingers dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Wat zijn jullie ervaringen?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:25

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Graffiti is stukken sneller, for sure! Ik kan (na een tijdje oefenen) bijna even snel invoeren met graffiti als normaal schrijven! Wat daarmee erg heeft geholpen is het (standaard PalmOS) spelletje Giraffe. Hiermee moet je zo snel mogelijk de gevraagde letters invoeren.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Graffiti is echt heel simpel en bij mij ook veel sneller dan die kleine keyboardjes.

Met het freeware programmaatje Graffiti anywhere kan je overal op het scherm schrijven, dat is ook handig als je het moet leren omdat het dan wat groter kan :)

...gamen blijft leuk...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 00:52

Korakal

Up up up!

Graffiti online proberen: http://www.palm.com/products/input/

Graffiti heb je echt heel snel door. Zelfs m'n pa had het in één avond onder de knie :P

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En over die IC35, daar moet je echt niet aan beginnen. Als iets een gare 'pda' is dat is het die IC35 wel :|

Verwijderd

Graffiti valt heel erg mee om te leren. Na een aantal uur weet je niet beter meer en sta je tijdens grote presentaties voor heel veel mensen ineens in palm graffiti op een whiteboard te schrijven.... oops.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:23

SambalBij

We're all MAD here

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 09:41:
Graffiti valt heel erg mee om te leren. Na een aantal uur weet je niet beter meer en sta je tijdens grote presentaties voor heel veel mensen ineens in palm graffiti op een whiteboard te schrijven.... oops.
LOL

Ik ben dus niet de enige die na een tijdje 'palmen' ineens in grafitti op papier begon te schrijven :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Operations schreef op 09 April 2003 @ 10:37:
[...]

LOL

Ik ben dus niet de enige die na een tijdje 'palmen' ineens in grafitti op papier begon te schrijven :)
hier nog 1 :D

on-topic: graffiti is stukken sneller!

[ Voor 3% gewijzigd door MeIsTwisted op 09-04-2003 10:40 . Reden: typo ]

Multimonitor is relax :P

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-02 09:46

evaarties

Powerball @ 12.582

Is dit er ook voor windows? Lijkt me wel makkelijk soms.. een notepad die het ondersteund ofzo... voor als je draadloos muist en ver weg zit.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:18

Tarin

Just plain weird.

Grafitti is echt ideaal.. (als ik niet nadenk schrijf ik op papier ook in grafitti..).

Wat ik wel merk is dat als de verlichting van m'n palm IIIc feller staat, het touchscreen minder precies wordt, en snel grafitti'en onmogelijk is.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Pagina: 1