Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
zover ik weet hebben word en nog enkele andere tekstverwerkers de onhebbenlijke gewoonte om alle veranderingen als verandering van de orginele tekst op te slaan in het orginele document....
Als je het dan opslaat als... beschouwt ie het als nieuw document en laat ie alle oude info weg... en je kunt er veel sneller weer in werken als je een 'antiek' systeem hebt.
Als je het dan opslaat als... beschouwt ie het als nieuw document en laat ie alle oude info weg... en je kunt er veel sneller weer in werken als je een 'antiek' systeem hebt.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Volgens mij, als je een document hebt van 2 kantjes en je delete 1 kantje dan wordt het bestand zelfs groter.
Had dat niet te maken met het feit dat Word van alles bewaard? Dus wanneer is wat gedaan. Ik heb ooit eens gelezen dat er een hele 'geschiedenis' in zit.
Had dat niet te maken met het feit dat Word van alles bewaard? Dus wanneer is wat gedaan. Ik heb ooit eens gelezen dat er een hele 'geschiedenis' in zit.
Je hebt waarschijnlijk in de Opties bij Opslaan "Snel Opslaan" aangevinkt. Dan bewaart Word inderdaad alle wijzigingen. Ik heb "Snel Opslaan" dan ook altijd uit staan, dan slaat hij de wijzigingen niet op en blijft het document lekker klein.
Ooit heb ik een Word-document waarin een Excel-bestand van 17 MB stond opgeblazen zien worden van 18 MB naar 35 MB. Het bleek dat het Excel-document gewijzigd was. Na Opslaan Als was het document weer 18 MB
Ooit heb ik een Word-document waarin een Excel-bestand van 17 MB stond opgeblazen zien worden van 18 MB naar 35 MB. Het bleek dat het Excel-document gewijzigd was. Na Opslaan Als was het document weer 18 MB
[ Voor 8% gewijzigd door Coffeemonster op 09-04-2003 11:23 ]
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Op school moesten hebben we een verslag ingeleverd die in Word 2000 20MB groot was. Daarna hebben we hem omgezet in PDF bestand en die was 500KB groot. Dus het scheelt nogal. Wel stonden er in dat verslag veel plaatjes, als je dus veel plaatjes in je document hebt en je wilt het bijv. mailen of op diskette zetten dan moet je hem gewoon ff omzetten naar PDF. Daar zijn gratis proggies voor.