Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Chip kan je gewoon uitzetten in de bios.
En voor vollediger geluid kan je dus gewoon weer je Live erin stoppen...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Is dat de beste optie of is er nog een andere?
Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Onzin, de 8RDA+ heeft soundstorm chipje, 5.1 channel geluid beter dan de Audigy onboard.momania schreef op 09 april 2003 @ 00:33:
Chip kan je gewoon uitzetten in de bios.
Met de meegeleverde CD kan je de nVidia utils installeren, op het nForce control panel kan je op het tabblad Speaker Setup alles instellen...
gewoon drivers en controlpanel van die alc650 installen
dan kun je je mic en line out ook als speaker out gaan gebruiken
Is een optie in die driver
dan kun je je mic en line out ook als speaker out gaan gebruiken
Is een optie in die driver
De kick van Electric!
Ow, ok wist ik niet... (weer wat geleerdCaesartje schreef op 09 april 2003 @ 00:35:
[...]
Onzin, de 8RDA+ heeft soundstorm chipje, 5.1 channel geluid beter dan de Audigy onboard.
Met de meegeleverde CD kan je de nVidia utils installeren, op het nForce control panel kan je op het tabblad Speaker Setup alles instellen...
Wist iig wel dat die soundchip gewoon in de bios kan worden uitgeschakeld
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Installeer je nVidia Drivers. Die kun je downloaden op www.nvidia.com Dan komt er een menuutje naar boven in je taakbalk met de nForce systeemopties....
Daarin zit een utility om je Speakers te configen. Zo kun je, je blauwe Line-In omvormen naar Rear Out L&R.
En je MIC In naar Sub/Center Out
Succes....
p.s. Het staat echt in de 8RDA+ draadjes en met de search vind je ook wel het een en ander
Daarin zit een utility om je Speakers te configen. Zo kun je, je blauwe Line-In omvormen naar Rear Out L&R.
En je MIC In naar Sub/Center Out
Succes....
p.s. Het staat echt in de 8RDA+ draadjes en met de search vind je ook wel het een en ander
offtopic:
maar dit krijgt snel een slotje vermoed ik...
maar dit krijgt snel een slotje vermoed ik...
Is dan niet alles geínstald met de Nvidia XP nForge driver v1.15?
heb bij de cd explorer wel utility's staan en wat daar achter staat heeft volgens mij niks met geluid te maken,
help me even verder,please
heb bij de cd explorer wel utility's staan en wat daar achter staat heeft volgens mij niks met geluid te maken,
help me even verder,please
stinger;bedankt voor de respons,gaat dit even verder bekijken, alleenn het laatste zinnetje kon je wel weglaten,vind ik niet zo aardig,heb me best gedaan met zoeken
Pagina: 1