[Key Windows Server] Krijg rare moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Topicstarter
In het topic over de uigelekte key van Windows 2003, heb ik de meest merkwaardige moderatie gehad.

Ik reageerde op:
Gepost door wdekreij dinsdag 8 april 2003 - 17:39 Score: 3 (Interessant)
titelnaam lijkt mij niet echt goed: Het OS zelf is nog niet te downloaden, alleen de key.
Ik dacht behulpzaam te zijn door (als eerste overigens, later is het nog vele malen gemeld) te melden dat ook het OS al te downloaden valt:
Gepost door T.T. dinsdag 8 april 2003 - 17:40 Score: 0 (Overbodig)
Klopt wat je zegt, maar het OS is ook al echt te downloaden

en_windows_server_2003_enterprise/en_windows_server_2003_enterprise.part04.rar
Wat krijg ik vervolgens:
Beoordelingen: +1, -1: Troll, 0: Gemodereerd, -1: Troll, +1: Ondergewaardeerd, +0.80: Ondergewaardeerd, -0.67: First post, +0.57: Inzichtvol, -0.50: Overbodig, 0: Overbodig, +0.40: Grappig, -0.36: Off-topic, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, Totaal: 0.24 / 14x

terwijl ik verdorie als eerste in het topic zeg dat het hele OS al te downloaden is 8)7 Ik verwacht niet een score hoger dan 1 ofzo, maar 0 of -1 is ook weer zo laag ;(

de reactie

[ Voor 4% gewijzigd door T.T. op 08-04-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
laat ik het anders zeggen, vind je het zelf een 1 waard.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Teckna schreef op 08 april 2003 @ 23:23:
laat ik het anders zeggen, vind je het zelf een 1 waard.....
Ja natuurlijk, ik meld relevante informatie die nog niet in het topic voorkwam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
T.T. schreef op 08 April 2003 @ 23:24:
[...]

Ja natuurlijk, ik meld relevante informatie die nog niet in het topic voorkwam 8)7
okay, misschien kan iemand anders mij van het ongelijk voorzien, zelf vind ik het namelijk helemaal geen 1 waard, aangezien het niet alleen niet kloppende informatie is, maar 50% van de reacties in dat draadje als 0 overbodig beschouwd mag worden van mij. (zoals bijvoorbeeld de vele berichten dat het wel te downloaden is vanaf hun favoriete pub) ik blijf dan ook even van jouw reactie af.

daarnaast, wil je wel de eerste zijn met informatie die nog niet klopt....

[ Voor 8% gewijzigd door Teckna op 08-04-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Teckna schreef op 08 April 2003 @ 23:33:
zelf vind ik het namelijk helemaal geen 1 waard, aangezien het niet alleen niet kloppende informatie is
...
daarnaast, wil je wel de eerste zijn met informatie die nog niet klopt....
Wat lul je nou vaag? Het is in het illegale circuit gewoon te downloaden, maar je verwacht toch niet dat ik een link o.i.d. ga geven?
Voor de grap en ook ter informatie dat het inderdaad verkrijgbaar is, liet ik een bestandsnaam zien.

Waarom ben jij er zo stellig van overtuigd dat het niet klopt als je het meerdere keren in het topic kan lezen :?
Trollen en firstposts slaan sowieso nergens op

[ Voor 23% gewijzigd door T.T. op 08-04-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
T.T. schreef op 08 april 2003 @ 23:45:
[...]

Wat lul je nou vaag? Het is in het illegale circuit gewoon te downloaden, maar je verwacht toch niet dat ik een link o.i.d. ga geven?
Voor de grap en ook ter informatie dat het inderdaad verkrijgbaar is, liet ik een bestandsnaam zien.

Waarom ben jij er zo stellig van overtuigd dat het niet klopt als je het meerdere keren in het topic kan lezen :?
:o ik zat naar de bovenste reactie te kijken alszijnde jouw reactie mijn fout.

maargoed dan nogsteeds, het is niet noodzakelijk om te weten welke bestandsnamen er allemaal gegeven zijn die kan ik via nforce ook wel zien. en daarnaast is de frontpage niet om stoer te doen dat ie al te downloaden is en zeker niet zo massaal als het nu gedaan is, fftjes tellen. 12 keer wordt er geroepen dat het bestand te downloaden is, daarnaast lopen er 10tallen te roepen dat ze ook maar eventjes dat pakketje gaan instaleren of geinstalleerd hebben. dat is gewoon zwaar overbodig.

fipo's horen daar idd niet troll is het ook niet, 0 -overbodig naar mijn mening wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Teckna op 08-04-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Teckna schreef op 08 April 2003 @ 23:51:
het is niet noodzakelijk om te weten welke bestandsnamen er allemaal gegeven zijn die kan ik via nforce ook wel zien.
Ahh ok, snap ik waarom je zo reageerde :)

Maar nee, daarom heb ik ook niet alleen een bestandsnaam genoemd, maar juist ter onderbouwing van mijn claim dat het al te downloaden was.

Het gaat helemaal niet om die bestandsnaam, maar om de informatie dat het OS al te downloaden viel. Die informatie is relevant, nuttig en nog niet eerder genoemd. Daarom zeker niet overbodig. Het was overbodig geweest als het al eerder was genoemd, of als ik alleen een bestandsnaam had genoemd volgens mij.

Dat ene puntje dat ik mis is ook niet zo erg, maar ik las in de FAQ dat je ook je gal mocht spuien hier :)

[ Voor 12% gewijzigd door T.T. op 08-04-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Je gal spuien mag ook zeker ;)

En als jij inderdaad de enige persoon was geweest die deze filename had genoemd, dan was je post al wat informatiever geweest. Ik wil echter niet alle postings over een kam scheren, wat mij betreft mag de eerste persoon die een replie plaatst met " hij is al lang te download, *filename*" nog wel een +1 informatief krijgen ofzo, maar het is naar mijn mening zwaar overbodig dat daarna meer dan 40 mensen nogmaals de verschillende filenames gaan lopen vertellen, terwijl de rest vrolijk meeblaat dat ze 'm al lang geinstalleerd hebben :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terwijl ik verdorie als eerste in het topic zeg dat het hele OS al te downloaden is
Het gekke op Tweakers is dat aan de ene kant niet openlijk over illegale software mag worden gesproken en aan de andere kant de grootste computercriminelen juist de Tweakers zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 20:18:
[...]

Het gekke op Tweakers is dat aan de ene kant niet openlijk over illegale software mag worden gesproken en aan de andere kant de grootste computercriminelen juist de Tweakers zelf zijn.
Zie botoo

[ Voor 21% gewijzigd door Teckna op 10-04-2003 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 20:07

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 20:18:
Dat is een stelling die geheel voor jouw rekening komt. Volgens mij zullen 'echte' computercriminelen hun zaakjes echt niet aan de grote klok gaan hangen, kwajongens en scriptkiddies mogelijk weer wel.

Als jij 'de Tweakers' voor computercriminelen uitmaakt, dan beledig je imo een hele grote groep, tevens lijk je ermee te zeggen dat jij je blijkbaar wel thuisvoelt in een (door jou zo vernoemd) crimineel milieu.

Natuurlijk kan je bedoelen dat er illegale handelingen door sommige tweakers uitgehaald worden, of dat computercriminelen zich ook onder tweakers mengen, maar om 'de Tweakers' maar gelijk te stellen met een criminele hangout gaat mij te ver.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me denkt dat teckna om 9 min voor 12 pas wakker werd :D

/me sluit zich bij botoo aan

/me heeft toch nog een klein beetje erbij gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
[quote]Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 09:25:
/me denkt dat teckna om 9 min voor 12 pas wakker werd :D

lol vertel :P

:o natuurlijk |:( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3783/full.gif

[ Voor 22% gewijzigd door Teckna op 10-04-2003 10:06 ]

Pagina: 1