Ik zit met een probleem ik heb net een nieuw systeem gekocht vandaag volgende onderdelen!.
mobo: Asus A7N8X Deluxe AMD Athlon
cpu: AMD Athlon XP 2600+
geheugen: DDRAM 512Mb PC3200 400
HDD: maxtor 40 GB.
video: Hercules prophet 3d 9700 pro
Nu heb ik hem helemaal inelkaar gebouwd daarna de drivers van de mobo geinstalleerd meegeleverd op cd geen enkel probleem toen de gfx card (geinstaleerd van de drivers van meegeleverde CD) probeerde UT te spelen en krijg critical error en sluit pc af? reboot? etc.. ? huh !
daarna krijg ik het wel aan de praat maar ik heb 60 Frames per second dat vind ik wel heel laag! moet het niet eerder in de richting van 100 zijn ?
Kan iemand mij helpen wat ik allemaal moet instaleren om deze hercules 'monster' goed aan de praat te krijgen met beter prestaties! hij blijft steeds crashen!
als iemand me kan vertellen wat ik moet instaleren zou heel fijn zijn!
of advies wat ik moet doen hieraan!
mobo: Asus A7N8X Deluxe AMD Athlon
cpu: AMD Athlon XP 2600+
geheugen: DDRAM 512Mb PC3200 400
HDD: maxtor 40 GB.
video: Hercules prophet 3d 9700 pro
Nu heb ik hem helemaal inelkaar gebouwd daarna de drivers van de mobo geinstalleerd meegeleverd op cd geen enkel probleem toen de gfx card (geinstaleerd van de drivers van meegeleverde CD) probeerde UT te spelen en krijg critical error en sluit pc af? reboot? etc.. ? huh !
daarna krijg ik het wel aan de praat maar ik heb 60 Frames per second dat vind ik wel heel laag! moet het niet eerder in de richting van 100 zijn ?
Kan iemand mij helpen wat ik allemaal moet instaleren om deze hercules 'monster' goed aan de praat te krijgen met beter prestaties! hij blijft steeds crashen!
als iemand me kan vertellen wat ik moet instaleren zou heel fijn zijn!
of advies wat ik moet doen hieraan!
[ Voor 5% gewijzigd door dw33z op 08-04-2003 23:16 ]