k was vandaag eventjes bezig met Unreal tournament 2003 te update, dus ging ik ff de Epic bonus pack downloaden
.
Nu heb ik (net als bij de DE bonuspack) alle bestandjes netjes naar de map gekopieerd waar ze thuis horen. Ging ik Unreal opstarten kreeg ik steeds een error
.
Dus weer Unreal starten, ging goed, stonden er bij instant action idd 3 nieuwe gametypes en nieuwe maps ervoor. Ik Invasion spelen, doet het niet, blijkt dus hij laat me dan deathmatch spelen in me eentje.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem
misschien handig om te weten dat ik onder patch 2199 draai met Win XP, de rest van me specs staan in me sig.
Nu heb ik (net als bij de DE bonuspack) alle bestandjes netjes naar de map gekopieerd waar ze thuis horen. Ging ik Unreal opstarten kreeg ik steeds een error
ff op nieuw geinstaleerd, maar toen stonden die nieuwe maps (sounds, textures enz.) nog wel in de mappen.UT2003 Build UT2003_Build_[2003-02-13_18.53]
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1415 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 DDR (1240)
C++/ Script class size mismatch
History: VerifyClasses <- UGameEngine::LoadMap <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Dus weer Unreal starten, ging goed, stonden er bij instant action idd 3 nieuwe gametypes en nieuwe maps ervoor. Ik Invasion spelen, doet het niet, blijkt dus hij laat me dan deathmatch spelen in me eentje.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem
misschien handig om te weten dat ik onder patch 2199 draai met Win XP, de rest van me specs staan in me sig.