Stille harddisk??

Pagina: 1
Acties:

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:50

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Hoi, ik heb momenteel 2 7200 toeren hd's, een 13 gb IBM en een 9 gb Quantum en ik erger me behoorlijk aan de herrie die die dingen maken, met name het snerpende geluid dat ze maken als ze idle zijn is erg irritant als je een dvd aan het afspelen bent. Bovendien gaan ze ook nog onderling resoneren als ik ze allebei in de kast heb vastgeschroefd. Heeft iemand misschien een suggestie voor een schijf ter vervanging van bovenstaande 2 die wel superstil is, met name in idle toestand? Ik heb wel eens gelezen dat Fujitsu schijven erg stil zijn, maar hoe zit het met performance en zijn die dingen ergens te krijgen? (HCC misschien?)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik heb hier een IBM deskstar 30 Gig..7200 toeren. ERG stil. Ik hoor hem niet boven de fan van mijn A0pen HQ08 uit. Die moet erg stil zijn..nu ja...hij maakt meer herrie dan mijn hele vorige systeem. Ik begrijp niet echt dat mensen zeggen dat hij stil is. Maar de disk is echt wel stil en erg snel

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 12:17
mijn maxtor 27.3 GB @ 7200 RPM hoor je alleen bij het opstarten opspinnen, voor de rest hoor ik um niet
en idd, ik hoor me fans duidelijker.....