[CS] Disconnected

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:24
Met Counterstrike 1.6, steam 2, krijg ik sinds gister iedere keer als ik wil joinen bij een game zodra alles is geladen de mededeling "You've been disconnected from the server"

Dit is bij elke server zo, of die nou vol of leeg of halfvol/halfleeg is. Of die nou snel of langzaam is.

Ik zit achter een router maar heb de poorten geforwarded. En hij deed het tot gister altijd perfect.

Zijn er meer mensen met dit probleem? en waar zou het nog aan kunnen liggen?

//edit
Met 1.5 krijg ik trouwens telkens een timeout, heel de tijd retry-en en na 4 keer geeft die op...

[ Voor 13% gewijzigd door Shinji op 08-04-2003 22:52 ]

Verwijderd

heb je nog andere firewall draaien ofzo?

• Shinji
Nee, geen firewalls... en verder met steam kan die wel gewoon connecten en internet doet het ook gewoon dus aan de verbinding ligt het denk ik niet.

//edit
Ik krijg trouwens soms wel al het beeld... dat ik de map zie, en ik hoorde net ook iemand lopen, dus hij kan opzich wel connecten maar echt binnen 1 seconden krijg ik dan bericht "You've been disconnected etc...

[ Voor 44% gewijzigd door Shinji op 08-04-2003 23:38 ]

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 13:32

Jap

No worries

Dat is een steam fout, hoe wat en waarom ben ik nog niet achter gekomen.
Je kunt is op Steam forum rondneuzen mischien dat er al iets voor is. :)

hier, heb ff rond gekeken en is een bekend probleem, mischien dat dit helpt
Logout out of your steam acount then log back in. Last night I was disconneceted several times even tried to re-install 1.6 when all I had to do was logoff and log back in. Hope this helps
nog extra een topic over het probleem en mensen die zeggen dat et helpt disconnect topic

[ Voor 16% gewijzigd door Jap op 09-04-2003 13:00 . Reden: infoooo :) ]

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

• Shinji
k, dat was het probleem, bedankt