Toon posts:

Novell

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej ik heb een probleepje met het installeren van Novell NetWare 5.1

Ik heb een dos partitie gemaakt van 100mb waar Novell overigens om vraagt
dan begint Novell met het installeren van NetWare 5.1.. Maar zodra Novell het X Window System gaat laden loopt hij vast... ik kan wel switchen tussen verschillende modussen met CTRL + ESC maar ik kan niet in de grafische modus mijn tree name invoeren.

Ik heb het boek novell 5.1 gekocht daar zat Novell NetWare 5.1 Os op.. ik neem aan dat dat gewoon hoort te werken, kan iemand mij verder helpen

alvast bedankt
8)7

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Specs van je systeem?

64mb? dan no go, die Gui heeft veel ram nodig

netware 5.1 met sp5 gedownload van novell? je kan deze krijgen met integrated sp5 van die site

lijkt me aan te raden om die te gaan gebruiken

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb een P4 1700 met 512 MB RAM dus lijkt me snel genoeg voor Novell maar sp5 wat houdt dat in als ik vragen mag?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:03
Zonder verdere informatie kunnen we echt werkelijk helemaal niets met dit topic. Dat begint al met de topictitel (niet erg informatief), en nu ik het topic lees weet ik nog niet meer dan dat je probeert Netware 5.1 te installeren en dat het crasht.

Check de NOS policy - updated 01/04/03 eens om te zien hoe we in NOS een topicstart graag zien. Handig zou bijvoorbeeld zijn: wat voor hardware heb je, wat heb je tot zover gedaan tijdens de install (of is dit meteen in het begin?), waar denk je zelf dat het aan zou kunnen liggen?

Heb je zelf bv. nog opgezocht of je videokaart supported is?

Zonder dat soort informatie kunnen we je echt niet verder helpen (en van dat soort dingen verwachten we dat je ze eerst zelf uitzoekt, voordat je een topic opent), en daarom gaat dit topic dan ook dicht.

Edit: Okay, terwijl ik dit tikte voegde je al wat info toe, maar dan nog: als je moet gaan vragen wat 'sp5' is...zo werkt het dus niet. Het is hier geen helpdesk. Zoek eerst zelf op internet, etc.!

[ Voor 11% gewijzigd door Wilke op 08-04-2003 22:36 ]

Dit topic is gesloten.