Pura Vida
Extra / opties / landinstellingen en dat dan in combinatie doen met je windows landinstellingen
Verwijderd
Hmm dit probleem had ik ook op school ook. De leraar zei dat het iig. niet mogelijk was. Hij zal wel gelijk hebben omdat hij MS certified is
Gewoon tegen windows zeggen dat je engels bent en in engeland woont etc dat doet het bij office 97 altijd. En in Excell 2002 heb je in excell zelf de mogelijkheid om je landinstellingen te bepalen, let hierbij wel op dat als je het scheidingsteken ( de komma ) verandert in een punt dan moet je ook het 1000-tallen teken wijzigen want anders pakt hij hem niet over.
Hij snapt het niet als je je scheidingsteken en je duizendtallen teken gelijk zet.
Vb. huidig situatie 1,000.00 scheidingsteken is hier een punt en 1000-tallen teken een komma
Hopelijk dat ik zo iets help, want die namen in excell weet ik nu ff niet
Hij snapt het niet als je je scheidingsteken en je duizendtallen teken gelijk zet.
Vb. huidig situatie 1,000.00 scheidingsteken is hier een punt en 1000-tallen teken een komma
Hopelijk dat ik zo iets help, want die namen in excell weet ik nu ff niet
In het windows Control Panel, bij de Regional settings, en dan de tab number kun je dat aanpassen, excel (met 1 "l", graag
) neemt die settings van windows over
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
probleem opgelost! thnx
Pura Vida
Microsoft certified betekent per definitie nog niet dat hij er wat van weet... Dat blijkt dus wel weer. Hij zal wel zo'n papieren MCSE ofzo zijn.Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 22:20:
Hmm dit probleem had ik ook op school ook. De leraar zei dat het iig. niet mogelijk was. Hij zal wel gelijk hebben omdat hij MS certified is
Zoals al eerder vermeld neemt Excel de instellingen van Windows over. Je zult dus je regionale instellingen moeten aanpassen (zie configuratiescherm).
We have just one world, but we live in different ones...
Pagina: 1