Toon posts:

[xp] 2x winXP op NTFS, en 1x FAT32 voor Bootmagic/DOS, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat ik het had maar het lukt niet. Al veel topics gelezen via search en google maar die doen net iets anders. Duszzz...

partitie1 (primary FAT of FAT32) BootMagic en nog wat tooltjes, DOS boot
partitie2 (primary NTFS) winXP boot (originele installatie)
partitie3 (primary NTFS) winXP boot (copie van partitie2 met bijv. ghost)

ik wil niet de boot.ini van winxp gebruiken maar via bootmagic (of bootstar) zorgen dat p1, p2 en p3 elkaar nooit zien en dus totaal onafhankelijk zijn. Hoe doe ik dit?

Verwijderd

Topicstarter
soms doe je nog zo je best, en dan werkt het toch...
na bijna 2 weken elke avond (!) proberen en proberen en proberen werkt het nu wel! Vanavond wilde ik nog een keer proberen.
(zie ook [rml][ xp] windows boot, maar stopt vlak voor tonen inlogicoon[/rml])

alhoewel het volgens een "xp-expert" die ik vanavond aan de lijn had niet kan werken, ikzelf geen enkele logische reden kan vinden waarom ie het nu wel doet; een ghost copie van pri-2 naar pri-3 werkt nu ineens wel nadat ik pri-3 uiteraard actief heb gemaakt en pri-2 heb verborgen. zelfs BootMagic (7) doet dit ineens netjes zoals het hoort.
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Niet meer aankomen dus en eindelijk mijn nieuwe pc gaan gebruiken waar OLH dat ding voor bedoeld heeft, games en OC :-)

Echt het enige verschil vanavond is de consumptie van een paar Palmpjes (werken goed bij een verkoudheid trouwens). Belgische weelde zullen we maar zeggen!

/sluiten maar :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 01:14 ]