Specifiek scenes :
U571 -> Veel bas, mega effect bij de diepte bommen
Gladiator -> zeer goed geluid in de arena's vooral bij dat grote gevecht met die paarden en chap + begin dat al die brandende pijlen door de lucht vliegen, ook zwaar relaxed
Matrix -> lobby scene ( let op de vallende kogels....en klinkt bij jou als stereo ? volgens mij moet je je setje fatsoenlijk afstellen, of iets fatsoenlijks kopen)
Taxi 2 -> scene met rally auto aan het begin van de film.....die klinkt echt vet... moet je eigenlijk in DTS horen maar Dolby mag er ook zijn
Star Wars Episode 1 : Pod Race -> zeker met fatsoenlijke apparatuur klinkt deze geweldig...
Driven -> het hele race gebeuren
Gewoon relaxed om te kijken met 5.1 / dts
Alle hier boven genoemde films
Lethal Weapon 4
Taxi 1
Ronin
Black Hawk Down (veeel boem en kogels enzow

)
Merendeel van de computer geanimeerde films hebben heel mooi en helder geluid (shrek, monsters inc, final fantasy etc.)
En de meeste muziek dvd's zijn wel aan te raden (U2 - Rattle And Hum vind ik persoonlijk wel goed)
En als je toevallig van Berverly Hills Cop leuk vind, raad ik aan die te kijken, de collecters edition. Hiervan hebben ze het geluid, vergeleken met toen, echt netjes opgepoetst
( ja ik lijk enigsins richting 'auto' films te neigen.....kan er ook niets aan doen

)