• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Topicstarter
sinds een maandje heb ik een Siemens ME45, een nieuwe.

zo een dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil-market.ru/i/positions/big/big_40801.jpg

ik ben er heel tevereden mee :) en het doet precies wat ik er van verw8 had. Echter er treed een vreemd probleem op.

het rechter deel van de cijfer toetsen. 2, 3, 6 ,9, 'kraakt' wanneer je het lichtjes aanraakt/indrukt. Als je ff aan het sms'en ben dan verdwijnt het voor die sessie ook weer na ongeveer 3 keer op het knopje te hebben gedrukt.

Ooi had ik wel eens op een ander telecomforum van dit probleem gehoord.

Wat zou het kunnen zijn.

Ik heb hem niet extreem door iets heen laten zwemmen ofzo. Is het nieuweigheid, ook al lijkt het sterker op te treden na een poosje. Of zijn het lijmresten die Siemens heeft laten zitten :?

[ Voor 8% gewijzigd door aardbeix15 op 08-04-2003 19:58 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

ik heb deze telefoon ook meer dan een jaar gehad.
nu heeft mijn broertje hem
ik heb hier nooit problemen mee gehad
ik zou gewoon terug gaan naar de winkel

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
dan ben ik hem waarschijnlijk een poosje kwijt... (gehaald bij BC dus die sturen hem op naar Siemens) en daar zit ik niet zo op de w88 eigenlijk. Maar goed ik heb nog 11 maanden om te beslissen :)

[ Voor 16% gewijzigd door aardbeix15 op 08-04-2003 20:44 ]

Verwijderd

Je kunt hem op een servicepoint "schoon" laten maken. Ze halen dan stof en dergelijke weg en plaatsen soms nieuwe knopjes. Werkt prima die Siemens centers!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 02:36:
Je kunt hem op een servicepoint "schoon" laten maken. Ze halen dan stof en dergelijke weg en plaatsen soms nieuwe knopjes. Werkt prima die Siemens centers!
na 4 weken normaal gebruik lijkt het me sterk dat het stof is. Het zit meer in het toetsenbrodje zelf heb ik het idee. Ik heb wel buiten geslapen van het weekend (scouting) en het toestel dus ook, droge ondergrond maar wel temps. tegen het vriespunt misschien dat dat er iets mee te maken heeft :?

Verder is dit type toestel totaal niet gevoelig voor stof en water.

btw. nu 's ochtends vroeg als het koud is op mijn kamer heeft i totaal nergens last van :? ik zal eens in de gaten houden of het iets met temp wisselingen heeft te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door aardbeix15 op 09-04-2003 06:22 ]

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 22:21

Wallie

Herr

Lijkt me niet normaal, ik heb het toestel nu zo'n 4/5 maanden, geen kraakprobleempjes :).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
misschien dat er toch wat limo (Golden Power) overheen is gegaan, kan ik me herinneren. Ook pak ik hem wel eens vast als ik net de douche uit kom. Dus misschien zijn het water/limo resten die tussen de toetjes zit en dat het daarom zo kraakt, dan ga ik me er niet eht druk om maken. Omdat het toestel wel gewon een hele stabile indruk maakt.

edit: het lijtk toch de limo te zijn geweest. Ik heb ff met nat gemaakt plee-papier het tobo. stevig af gepoetst en daarnaa met mijn mond zoveel mogelijk uit het tobo. gezogen. Ik proefde ook nog wel wat GP :P en het gekraakt lijkt nu te zijn verdwenen :) dus toch opgedroogde limo.

[ Voor 30% gewijzigd door aardbeix15 op 09-04-2003 16:06 ]

Pagina: 1