VideoKaart Hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hi Everyone,

Ik had een vraagje, meer een gunst eigelijk

Laatst is me gevraagt of ik een lijst wou maken, naja lijst, een kleine lijst met videokaarten, die zeg maar het best uit zouden komen voor een buurthuis, zitten daar wat gasten die willen gamen

Het zijn vast computers met een Pentium 2 of 3 processor, kunnen jullie mij aanraden welke Videokaart daar het beste voor toegepast kan worden (voor games) die ook niet al te duur zijn?

Verwijderd

GeForce 4 Ti 4200 64 MB

Kan veel mee, en toch niet loeiduur

Verwijderd

Je kan denk ik het beste even kijken in de FAQ van het subforum videokaarten en beeldkanonnen.
Daar zal je wel wat info vinden, en anders ook nog wel in de topics die daar lopen.
Succes ermee.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik denk dat je dan het best iets in de richting van de Geforce 2 kan nemen. Niet zo duur (meer) maar toch redelijk goed nog. Je kan er geen UT2003 ofzo op spelen maar op een P2 gaat dat toch al niet zo snel :)

Verwijderd

p2/p3 lijkt me beste een geforce2/3 of radeon 9000

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Thanks Guys :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Voodoo 3tjes, ik heb een voodoo 3 in een pc van me zusje zitten (pIII 500), bruut strak 3dfx games spelen, trek er nog menig 'recente' kaart uit :)

En dat voor 15€

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon even een paar videokaartreviews lezen :)

Je bent toch volwassen genoeg om zélf een videokaart uit te kunnen zoeken?

Verder hoort dit helemaal niet hier in Overige Hardware .. Dat wordt dus een move Videoplanken & Beeldkanonnen :)

[ Voor 27% gewijzigd door BalusC op 08-04-2003 20:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.