Aan/uit schakelaar voor mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 08:36
Ik heb een compleet systeem bij elkaar kunnen scharelen van mijn "oude" onderdelen. en wil daar een case mod van maken , nu heb ik alleen geen case meer of andere onderdelen die er dus normaal inzitten.. het belangrijkste is natuurlijk de aan en uit knop , met wat kan ik de aan en uit schakelaar vervangen? en hoe?

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

de ouderwetse 'schroeverdraaier truc', een paperclip, switch halen bij de lokale electro-boer.

Gebruik je fantasie ennuh:

use the search is het enige juiste antwoord

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

Memendo

V4-power/Team BSD

hoe kun je nu een case gaan modden zonder dat je een case hebt om te modden (case mod) ?:

Verder kun je allerlei schakelaartjes gebruiken, alleen moeten ze niet constant contact maken, maar alleen als je ze indrukt. Het gaat er om dat de 2 puntjes op je mobo even verbonden zijn geweest, dan springt hij aan

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 08:36
err wil dus een eigen case gaan bouwen ofzo... mischien heet het dan anders maar ok dat bedoel ik dus :) err dus gewoon schroevendraaier of paperclip tegen de plaats waar de on/off switch hoort aangesloten te worden houden? :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

/basic

Dit topic is gesloten.