Ik heb een compleet systeem bij elkaar kunnen scharelen van mijn "oude" onderdelen. en wil daar een case mod van maken , nu heb ik alleen geen case meer of andere onderdelen die er dus normaal inzitten.. het belangrijkste is natuurlijk de aan en uit knop , met wat kan ik de aan en uit schakelaar vervangen? en hoe?
de ouderwetse 'schroeverdraaier truc', een paperclip, switch halen bij de lokale electro-boer.
Gebruik je fantasie ennuh:
use the search is het enige juiste antwoord
Gebruik je fantasie ennuh:
use the search is het enige juiste antwoord
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
hoe kun je nu een case gaan modden zonder dat je een case hebt om te modden (case mod) ?:
Verder kun je allerlei schakelaartjes gebruiken, alleen moeten ze niet constant contact maken, maar alleen als je ze indrukt. Het gaat er om dat de 2 puntjes op je mobo even verbonden zijn geweest, dan springt hij aan
Verder kun je allerlei schakelaartjes gebruiken, alleen moeten ze niet constant contact maken, maar alleen als je ze indrukt. Het gaat er om dat de 2 puntjes op je mobo even verbonden zijn geweest, dan springt hij aan
err wil dus een eigen case gaan bouwen ofzo... mischien heet het dan anders maar ok dat bedoel ik dus
err dus gewoon schroevendraaier of paperclip tegen de plaats waar de on/off switch hoort aangesloten te worden houden?
Dit topic is gesloten.
![]()