dubbele link in treeview menu

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
ik heb een site gemaakt met een treeview menu (van www.treeview.net)
nu wil ik graag een dubbele link maken, zodat met een link 2 pagina's (in 2 frames) geopend worden. ik neem aan dat ik hiervoor wat moet veranderen in de javascript code. hoe moet ik dit doen?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• GFoAP
ja leuk..... ik kan het er niet tussen vinden. mijn probleem is dat de link gebouw wordt uit een javascript code en ik dus nergens een html link (<a href ..... >) zie staan. hoe moet ik het dan oplossen?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Als ik in ftiens4.js kijk zie ik toch echt anchors staan hoor :)
code:
1
docW = docW + "<a href='" + this.hreference + "' TARGET=\"basefrm\" "

Dus je zal zelf even in de source moeten duiken en de nodige aanpassingen maken met behulp van de topics die je met de search kunt vinden :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• GFoAP
ik ben nogal noob, is er niet iemand mij voor geweest en dit al heeft gedaan? ik snap niet goed hoe ik dit uit kan werken.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Dan wordt het tijd om er eens in te duiken :)
Rickets heeft je een paar handvatten gegeven, en daarnaast doen we hier niet aan dit soort scriptrequests :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.