Pas fatsoenlijk beeld na resetten

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53
hallo

Heb net format C gedaan. want windows was gaar.

Ik alles ge-installed.

Nieuwste via drivers en ATI drivers.

Reso netjes ingesteld op 1152xnog wat

Maar iedere keer als ik de pc opstart dan staat mijn reso terug op 640x480 @ 16 bit , als ik vervolgens start ..> Afsluiten --> opnieuw opstarten doet , dan is m`n beeld weer prima , dus 1152xbij nog wat.

Dit is vrij irri dat ik iedere keer 2x moet opstarten.

Iemand meer ervaring met dit irriterende probleem ?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat heb je zelf al gerpobeerd? Denk bijvoorbeeld (vooral) aan andere drivers voor je videokaart :)

• Galaxis
Heb al catalist 2.3 , 2.4 , en 3.1 geprobeerd , met en zonder control panel , maar dat helpt niet echt

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 19:19
Moet haast wel aan je BIOS liggen, want Windows zelf zal denk ik het verschil tussen een koude en een warme start niet merken denk ik. Kijk eens naar een BIOS-update....

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid.. voor de format heeft het in precies dezelfde configuratie wel goed gewerkt?

• Galaxis
Pollewob schreef op 08 April 2003 @ 19:35:
Even voor de duidelijkheid.. voor de format heeft het in precies dezelfde configuratie wel goed gewerkt?
dat is correct :)

Verwijderd

Wat voor monitor heb je? Zijn er misschien drivers voor? Probeer die eens.

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 14:06
En wat als je in de 640*480 resolutie via je config-scherm je resolutie verzet? Gaat dat? Zijn er problemen?
Heeft u de vorige keer andere drivers gebruikt? Wat gebeurt er bij het opstarten (foutmeldingen of zo).

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Galaxis
Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 20:31:
Wat voor monitor heb je? Zijn er misschien drivers voor? Probeer die eens.
Hansol 720 ED , windows vind de drivers er al voor , en de bijgeleverde drivers van de monitor zelf maakt ook niks uit helaas.

• Galaxis
Guru Evi schreef op 08 april 2003 @ 20:36:
En wat als je in de 640*480 resolutie via je config-scherm je resolutie verzet? Gaat dat? Zijn er problemen?
Heeft u de vorige keer andere drivers gebruikt? Wat gebeurt er bij het opstarten (foutmeldingen of zo).
Dan zet tie keurig m`n reso terug , maar als de pc dan weer uit is geweest en ik zet hem weer aan , dan staat ie weer op 640x480 :( .

Verder krijg ik geen foutmeldingen ( nog niet :P )
Pagina: 1