Toon posts:

Javascript werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een windows 98 computer met internet explorer 6.0.
En het probleem is dat javascript niet werkt. Naar welke site ik ook ga java script werkt niet. Heb al alle instelingen doorgelopen. En gelijk gezet met mijn xp computer. Alleen het wil niet werken. Is het mogelijk dat java script van de computer is? Of kijk ik ergens overheen?

Wie kan me helpen?

BEdankt Cédric Schretlen

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 07:17

Thunde®

Don't Worry :)

Doe eerst een reinstall van IE 6.0

Mijn spec's | Modelbouwforum

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 13:18
Het kan zijn dat je Java er per ongeluk vanaf hebt gegooid. Hier is een downloadlink voor MS Java, als je die installeert zou alles het weer moeten doen lijkt me :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Je zult toch echt met wat meer informatie op de proppen moeten komen. Javascript werkt niet? Wat werkt er niet; krijg je foutmeldingen of zie je helemaal niets.

Javascript kan btw niet van je computer af zijn; het is een scriptaal :9 Bekijk iig nogmaals de instellingen bij het tabblad 'Geavanceerd' van de Internet-opties.

BTW: Groeten hoeft op Tweakers niet; wij Tweakers groeten elkaar als vanzelf :)

Verwijderd

Topicstarter
Java script scritps werken niet. ik krijg geen foutmelding. Alleen een site met javascritps zie ik niet, of de scritps werken niet. Heb de geavanceerde insteling op standaart gezet. Dit zelfde ook gedaan met beveiliging. Maar het werkt niet.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 17:58
Microsoft Virtual Machine installeren!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Yohan schreef op 08 April 2003 @ 18:54:
Microsoft Virtual Machine installeren!
Waar kan ikd at downlaoden of vinden?

• Thunde®

Thunde®

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 18:58:
[...]

Waar kan ikd at downlaoden of vinden?
MaRc0 schreef op 08 April 2003 @ 18:40:
Het kan zijn dat je Java er per ongeluk vanaf hebt gegooid. Hier is een downloadlink voor MS Java, als je die installeert zou alles het weer moeten doen lijkt me :)
;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wat heeft javascript met java te maken :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 08 april 2003 @ 19:00:
Ik weet het niet, ik ben het aan proberen te instaleren.

• Thunde®

Thunde®

blackd schreef op 08 April 2003 @ 19:00:
waarschijnlijk niks maar het valt te proberen als zn instellingen toch echt goed in IE staan

• RupS
  • Laatst online: 30-08 20:49
JavaScript heeft helemaal niets met Java VM te maken.

Het enige wat je kunt proberen is inderdaad een reinstall van IE6. Wat laat een pagina met JavaScript erin dan zien? Helemaal niks, of krijg je script errors?

edit:

:z ben weer lekker laat...

[ Voor 8% gewijzigd door RupS op 08-04-2003 19:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ThaRups schreef op 08 april 2003 @ 19:03:
[...]

JavaScript heeft helemaal niets met Java VM te maken.

Het enige wat je kunt proberen is inderdaad een reinstall van IE6. Wat laat een pagina met JavaScript erin dan zien? Helemaal niks, of krijg je script errors?

edit:

:z ben weer lekker laat...
Nee de Java VM werkt niet :| . Een pagina met javascript is of helemaal leeg. Of als het vb maar een menutje is dan zie ik dat menuutje niet of dit werkt gewoon niet.

• Thunde®

Thunde®

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 19:06:
[...]

Nee de Java VM werkt niet :| . Een pagina met javascript is of helemaal leeg. Of als het vb maar een menutje is dan zie ik dat menuutje niet of dit werkt gewoon niet.
probeer mozilla eens ( www.mozilla.org ) en kijk wat er dan gebeurd

Verwijderd

Topicstarter
Thunde® schreef op 08 April 2003 @ 19:07:
[...]

probeer mozilla eens ( www.mozilla.org ) en kijk wat er dan gebeurd
BEdoel je de site bekijken? Zo ja dat werkt die site goed.

Deze site werkt helemaal niet: http://www.ordinaopen.nl/
en op deze site: http://www.tennisverenigingrosmalen.nl/?p=les werkt alles behalve de menutjes. Die zie ikw el alleen als ik klik gebeurt er niks.

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs deze site werkt niet op mijn windows 98 computer. Ik zie wel iets maar daaronder is alles wit zie de naam wel van het forum

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:13 ]

• Thunde®

Thunde®

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 19:10:
[...]

BEdoel je de site bekijken? Zo ja dat werkt die site goed.

Deze site werkt helemaal niet: http://www.ordinaopen.nl/
en op deze site: http://www.tennisverenigingrosmalen.nl/?p=les werkt alles behalve de menutjes. Die zie ikw el alleen als ik klik gebeurt er niks.
ik bedoel mozilla browser downloaden :) Hier is de link : http://ftp.mozilla.org/pu...a-win32-1.3-installer.exe

Als hij daar wel werkt weet je dat het aan IE ligt, maar heb je nu al eens IE opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Thunde® schreef op 08 April 2003 @ 19:13:
[...]

ik bedoel mozilla browser downloaden :) Hier is de link : http://ftp.mozilla.org/pu...a-win32-1.3-installer.exe

Als hij daar wel werkt weet je dat het aan IE ligt, maar heb je nu al eens IE opnieuw geinstalleerd?
Nee dat heb ik niet gedaan. Moet ik Internet er eerst afhalen dan instaleren of gewoon erover instaleren?

• Thunde®

Thunde®

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 19:14:
[...]

Nee dat heb ik niet gedaan. Moet ik Internet er eerst afhalen dan instaleren of gewoon erover instaleren?
Internet Explorer kun je niet verwijderen, omdat als je deze computer opent je ook Internet Explorer bent het gebruiken ;) Maar probeer eerst eens mozilla, en daarna IE eroverheen (denk ik, nog nooit gedaan) installeren

• blackd
  • Niet online
Internet Explorer kun je wel reinstallen onder bepaalde OS'en.. kijk maar eens in de Microsoft Knowledge Base, daar staat een artikel over het herinstalleren van IE.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 08 April 2003 @ 19:16:
Internet Explorer kun je wel reinstallen onder bepaalde OS'en.. kijk maar eens in de Microsoft Knowledge Base, daar staat een artikel over het herinstalleren van IE.
Maar zijn er nog andere dingen die ik kan proberen dan herinstaleren of een andere browser instaleren? Ik ben zo bang dat straks niks meer werkt.

• Thunde®

Thunde®

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 19:18:
[...]

Maar zijn er nog andere dingen die ik kan proberen dan herinstaleren of een andere browser instaleren? Ik ben zo bang dat straks niks meer werkt.
ja dit kan ik me voorstellen, kijk voor de zekerheid toch nog een keer je instellingen na in IE, zet bijvoorbeeld het beveiligingsniveau even op het laagst

Verwijderd

Topicstarter
Thunde® schreef op 08 april 2003 @ 19:20:
[...]

ja dit kan ik me voorstellen, kijk voor de zekerheid toch nog een keer je instellingen na in IE, zet bijvoorbeeld het beveiligingsniveau even op het laagst
Dat zal ik doen! BEdankt alvast!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heb je niet toevallig een script blocker / virusscanner / personal firewall / privacy control oid draaien die het tegenhoudt?
Zie ook de vele topics bij binnen SA zoeken naar 'Javascript werkt niet' :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1