.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 20:22 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Euuh beetje offtopic, maar jij verwacht wel superveel van een niet echt top merk voor muizen. Bedoel kijk naar de prijs zal het waarschijnlijk ook niet bij de top zitten, en dan weet je al van hmzz, toch verdachtVerwijderd schreef op 08 april 2003 @ 21:26:
ik heb het al opgelost, zie andere post van me:
Door vdeweb - Tuesday 08 April 2003 21:22
Kut muis van hun, oplaadbare draadloze optisch kreng. Dat kutding laadde niet op. Ik (als elektromonteur) mijn eigen kennis maar eens gebruikt, en ding opengeschroefd. Wat zag dat er el cheapo uit. Wat een rommel, goedkoper maken kan niet. En idd geen echte sweex printen erin enzo, wat taiwanese zooi.
Maaruh, ik wat met soldeerbout gestookt, ledje omgedraaid, wat smd-weerstanden van waarde veranderd en nu doet ie het wel.
Wat was het probleem? ledje zat verkeerd om erin, dus zoop de accu's leeg zonder gebruikt te worden. Spanningen, die ook het ledje benut werden gesperd, dus opladen zal dan ook nie gaan! hehe
Kut sweex, en support helemaal waardeloos. Enige Faq die er is, is dat je batterijen in moet doen en ps/2 connector aan moet sluiten. BLAAARRGHH...
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Verwijderd
Verwijderd