Toon posts:

Sweex muis laad accu's niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 20:22 ]

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:57

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

ik heb een trust ami mouse 250sp wireless optical, volgens mij is dit dezelfde muis die jij ook hebt Afbeeldingslocatie: http://www.trust.nl/apictures/large/13020.jpg
Heb je de adaptor ook aangesloten? als je de muis in de cradle plaatst, brandt het linker rode lampje dan? je hebt errug weinig info gepost, en ik kan niet uit je post opmaken wat je zelf al hebt geprobeerd. kijk eens rond op GoT/google, want op de manier waarop je deze post plaatst riskeer je een slotje.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 20:22 ]

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 21:21
Wat een taalgebruik :P

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het taalgebruik, ik werd er echt gefrustreerd van. Muis van €25,-
daar ga je geen 200km voor rijden om die even te ruilen in een winkel. Dan maar zelf maken, en dan zo'n domme fout tegenkomen...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03
Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 21:26:
ik heb het al opgelost, zie andere post van me:
Door vdeweb - Tuesday 08 April 2003 21:22

Kut muis van hun, oplaadbare draadloze optisch kreng. Dat kutding laadde niet op. Ik (als elektromonteur) mijn eigen kennis maar eens gebruikt, en ding opengeschroefd. Wat zag dat er el cheapo uit. Wat een rommel, goedkoper maken kan niet. En idd geen echte sweex printen erin enzo, wat taiwanese zooi.
Maaruh, ik wat met soldeerbout gestookt, ledje omgedraaid, wat smd-weerstanden van waarde veranderd en nu doet ie het wel.
Wat was het probleem? ledje zat verkeerd om erin, dus zoop de accu's leeg zonder gebruikt te worden. Spanningen, die ook het ledje benut werden gesperd, dus opladen zal dan ook nie gaan! hehe
Kut sweex, en support helemaal waardeloos. Enige Faq die er is, is dat je batterijen in moet doen en ps/2 connector aan moet sluiten. BLAAARRGHH...
Euuh beetje offtopic, maar jij verwacht wel superveel van een niet echt top merk voor muizen. Bedoel kijk naar de prijs zal het waarschijnlijk ook niet bij de top zitten, en dan weet je al van hmzz, toch verdacht :).

Maar goed het zou handig zijn voor andere gebruikers om te posten hoe het wel moet :?

Verwijderd

Pics ?

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:57

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

niet echt topmerk ok. Sweex heette vroeger Safeway maar dat was echt een slecht merk. Ze zijn proberen dus overnieuw te beginnen met een nieuwe naam, en betere producten. Het lijkt me sowieso vrij sterk dat er met een machinaal in elkaar gewerkt printje zo veel mis is. die muizen worden in met massa's geproduceerd, en het lijkt me dan sterk dat er foute weerstanden in zitten (dit is trouwens geen fout van sweex maar van de leverancier van die weerstandjes). Die fout van dat het ledje verkeerd omzit kan gebeuren, maar daar hoef je de fabrikant niet op af te rekenen. je hebt het immers zelf kunnen oplossen.
quote:
"Wat zag dat er el cheapo uit. Wat een rommel, goedkoper maken kan niet. En idd geen echte sweex printen erin enzo, wat taiwanese zooi. "
/qoute
wat bedoel je met rommel? Ik heb eens een keer een logitech muis opengeschroefd en dat
zag er ook niet spectaculair uit. Ik heb een trust muis (precies dezelfde) en daar heb ik totaal geen problemen mee gehad. Laat inderdaad maar eerst eens wat pics zien, want eigenlijk geloof ik het hele verhaal niet. (no offense, maar het je gewoon iets heel stoms over het hoofd gezien ofzow?)

BTW. in je openingspost stond ERG weinig info....

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Op zich hoor ik best positieve verhalen over Sweex :)
En wat is in dit tijdperk nou geen rommel? Een KeyTronic toetsenbord van 80 euro kun je ook niet meer open maken ! Allemaal 'klik' systeempjes die kapot gaan als je eraan komt.

Verwijderd

Heb precies dezelfde muis en precies hetzelfde probleem :/
Heb vanmiddag de muis omgeruild en hopen dat deze muis het niet heeft...
Jammer van deze muis is wel dat hij 1 meter vanaf de oplader af moet staan om goed te werken :/

lat0r,
Jopie
Pagina: 1