Toon posts:

[Photoshop]Meerdere plaatjes opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik kan met de search verbasend genoeg niemand vinden met hetzelfde probleem, maar ik wil met photoshop meerdere plaatjes opslaan zonder duizend keer op yes oke te hoeven klikken. Nu is de batch functie hiervoor heel handig. Dus ik sla het voorste plaatje op, ga naar bestand>automatisch>batch, ik stel hem in op geopende bestanden en opslaan en sluiten en dan oke. Het lijkt of hij alles opslaat onder de eerste naam die ik opgegeven heb, dus als ik de eerste kleze.jpg noem, dan slaat hij daar alles op. Resultaat, 1 plaatje. Nu heb ik ook geprobeerd om bia handelingen>opslaan als pdf>opslaan en dan opslaan als kleze.jpg. Vervolgens weer hetzelfde met automatisch batch, maar ik krijg het niet voorelkaar om kleze.jpg kleze1.jpg kleze2.jpg automatisch te generen. Wie kan mij helpen ? BvD !

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Sabbi

je denkt aan mij.

If you chose Folder as the destination, specify a file-naming convention and select file compatibility options for the processed files:
For File Naming, select elements from the pop-up menus or enter text into the fields to be combined into the default names for all files. The fields let you change the order and formatting of the filename parts. You must include at least one field that is unique for every file (for example, filename, serial number, or serial letter) to prevent files from overwriting each other.
Die hele 'file nameing' dialog zit er niet voor niets... gewoon een manier kiezen die je wil en gaan....

Verwijderd

He klaze,

volgens mij moet je eerst een handeling aanmaken en deze opslaan.vervolgens bij batch die handeling voor geopende bestanden kiezen, bij mij doet ie het wel. :*) heb je hier iets aan?
suc6

Verwijderd

Topicstarter
Hij blijft vragen om bevestiging als ik niet opslaan en sluiten doe maar map en dan bestandsnaam + extensie.

Oke, ik zal een nieuwe handeling maken proberen !

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 20:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~d.sipma/batch.jpg

Ik begrijp niet waarom dit niet lukt ? Iemand ?

Verwijderd

Topicstarter
ACDsee had ik het in 1 minuut klaar (TIP)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Sabbi

je denkt aan mij.

Bij mij werkt het gewoon in photoshop (geen tip)
Pagina: 1