Ik heb een domein lopen op een webserver met Apache ASP. Bij het draaien van een ASP pagina met <%response.write(date())%> geeft onderstaande foutmelding in de log file voor foutmeldingen, in de browser krijg ik een 500 error..
(aangepast aan layout, normaal op een regel;)
Weet iemand waar deze foutmelding vandaan kan komen c.q. op te lossen is ?
De reden waarom ik het hier post; de host provider weet het volgens mij niet echt helemaal, omdat ik gemeld had dat het lokaal allemaal goed draait (onder IIS). Het antwoord daarop was dat ze Linux versie van ASP draaien, dat het daar misschien aan ligt. Gezien het feit dat ze ook (nu) slecht bereikbaar zijn telt ook mee....
(aangepast aan layout, normaal op een regel;)
code:
1
2
3
4
5
| [Tue Apr 8 16:57:49 2003] [error] [asp] [13837] [error] Undefined subroutine &Apache::ASP::Compiles::__ASP__tmpx9936a616c549519afe239b14a8568b6c:: date called at test.asp line 20. <--> , /usr/lib/perl5/site_perl/5.6.1/Apache/ASP.pm line 1413 |
Weet iemand waar deze foutmelding vandaan kan komen c.q. op te lossen is ?
De reden waarom ik het hier post; de host provider weet het volgens mij niet echt helemaal, omdat ik gemeld had dat het lokaal allemaal goed draait (onder IIS). Het antwoord daarop was dat ze Linux versie van ASP draaien, dat het daar misschien aan ligt. Gezien het feit dat ze ook (nu) slecht bereikbaar zijn telt ook mee....