Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Wat voor een notificaties krijgt hij ? Steeds dezelfde. Fout bij printen, of document is goed afgedrukt ?
Document <docname> is printed on <printername/queue>
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
En ik metrk net dat ik geen topic titel erin heb gezet, kan een van de modjes dat voor me doen? iets als "print notificatie probleem in Citrix" o.i.d.?
Autocreated...
Heb je de notificatie op de printserver ook afgezet? Als de print job uiteindelijk ge herspooled wordt op die printserver zal die nl. ook een message kunnen sturen.
Zou dan niet iedere gebruiker een notificatie moeten krijgen?
Ik moet het navragen bij de beheerder van de printservers, ik kan alleen maar bij de Citrix servers komen (fijn he, bedrijfs beleid
)
Ik moet het navragen bij de beheerder van de printservers, ik kan alleen maar bij de Citrix servers komen (fijn he, bedrijfs beleid
Er staat niets aan op de printservers, en het is ook maar een gebruiker bij wie het voorkomt. Hij wordt er zo langzaamaan stapeldol van...
Verwijderd
Zijn messenger service stoppen is zeker geen optiejesternl schreef op 22 April 2003 @ 17:14:
Er staat niets aan op de printservers, en het is ook maar een gebruiker bij wie het voorkomt. Hij wordt er zo langzaamaan stapeldol van...
Hmmmmmm het is een Novell messenger scherm, maar het zou me niets verbazen als dat gewoon dezelfde service gebruikt. Ga ik proberen
Pagina: 1