Ik heb dus na veel gezoek hier op GOT naar de remote wonder er 1 aangeschaft. Pakketje vandaag binnen gekomen. Dus ik wil installeren blijkt er geen software bij te zitten. Naja.. daar heb je internet voor he. DUs ik de nieuwste drivers van de remote wonder geinstalleerd. Netjes een reboot gedaan, mijn receiver eraan gehangen maar nu vind XP er geen drivers voor.
Ik heb nog handmatig geprobeerd een driver te vinden. Hij heeft dan een defaultmap die niet bestaat: iets van, remctrl/drivers
ik heb dus geen map drivers in remctrl
Ik heb verder nog geprobeerd om iets oudere drivers te installeren maar ik mis de USB receiver drivers. De nieuwste catalyst drivers staan er ook al op en heb net ook multimedia center geinstalleerd maar niks wil helpen. Heeft iemand nog enig ID waar het aan zou kunnen liggen?
Ik heb nog handmatig geprobeerd een driver te vinden. Hij heeft dan een defaultmap die niet bestaat: iets van, remctrl/drivers
ik heb dus geen map drivers in remctrl
Ik heb verder nog geprobeerd om iets oudere drivers te installeren maar ik mis de USB receiver drivers. De nieuwste catalyst drivers staan er ook al op en heb net ook multimedia center geinstalleerd maar niks wil helpen. Heeft iemand nog enig ID waar het aan zou kunnen liggen?
No worries m8