[ATI Remote wonder] USB receiver install

Pagina: 1
Acties:

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik heb dus na veel gezoek hier op GOT naar de remote wonder er 1 aangeschaft. Pakketje vandaag binnen gekomen. Dus ik wil installeren blijkt er geen software bij te zitten. Naja.. daar heb je internet voor he. DUs ik de nieuwste drivers van de remote wonder geinstalleerd. Netjes een reboot gedaan, mijn receiver eraan gehangen maar nu vind XP er geen drivers voor.

Ik heb nog handmatig geprobeerd een driver te vinden. Hij heeft dan een defaultmap die niet bestaat: iets van, remctrl/drivers

ik heb dus geen map drivers in remctrl

Ik heb verder nog geprobeerd om iets oudere drivers te installeren maar ik mis de USB receiver drivers. De nieuwste catalyst drivers staan er ook al op en heb net ook multimedia center geinstalleerd maar niks wil helpen. Heeft iemand nog enig ID waar het aan zou kunnen liggen?

No worries m8

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Op de een of andere wonderbaarlijke wijze had ik ergens in mijn ATI install map nu een map met drivers. Daar stond ook de USB driver in. DUs problem solved

No worries m8

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06-2025
ik ben zelf ook op zoek naar de remote wonder
waar heb jij die gekocht?
want het ding is niet echt makkelijk vindbaar :(

iRacing Profiel

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:10
pricewatch: Hercules 3D Prophet AIW RF Remote Control

Bij comptechworld waren er nog drie op voorraad gisteren.
Hoe dat nu is weet ik natuurlijk niet meer.

[ Voor 21% gewijzigd door PROnline op 03-07-2003 08:25 ]

• frankivo
thx...
en dat is inclusief receiver?

lijkt beetje domme vraag misschien, maar de winkel waar ik normaal mijn spul koop zegt dat er dan geen receiver bijzit

iRacing Profiel

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:10
tuurlijk zit er een reciever bij. Heb 'm hier liggen. Er hoort ook een drivercd bij. die had de TS blijkbaar niet gekregen. Echter zou ik direct de nieuwste van het net halen.

• frankivo
PROnline schreef op 03 July 2003 @ 08:24:
tuurlijk zit er een reciever bij. Heb 'm hier liggen. Er hoort ook een drivercd bij. die had de TS blijkbaar niet gekregen. Echter zou ik direct de nieuwste van het net halen.
hij blijft volhouden van niet |:(
maar goed, dan bestel ik hem lekker ergens anders :Y)

thx voor je info

iRacing Profiel

Verwijderd

theflyingfin, heb je er al een gevonden? Ik ben er ook naar op zoek en bij mij zeiden ze ook dat de ontvanger er niet bij zit.
Pagina: 1