Jaja, ook de GAMMA heeft een leuke actie!
15inch TFT scherm van het merk MegaDrive voor 269 euro.
Ik heb hem nu voor mijn neus staan, en ziet er toch best mooi uit.
Mijn eerste indruk is: WOW, dat ziet er mooi scherp uit.
Nou heb ik er helaas geen plaatjes van omdat ik geen digi- of webcam heb, maar wilde het jullie toch even laten weten.
Officieel is ie pas te koop in krantje nr. 16. Die loopt van maandag 14 april tot en met zaterdag 26 april. Maar bij sommige GAMMA's zijn ze al te koop.
Ik werk bij de GAMMA dus neem ik er één of twee. Ik ben zeer tevreden over dit produkt.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat de gebruiksaanwijzing minimaal is en qua support vanaf de leverancier hoef je denk ik ook niet veel te verwachten.
Er zit 12 maanden fabrieks garantie op.
Hier is de handleiding te bekijken link (pdf)
Als het blijkt dat het goed loopt qua verkoop, kunnen we misschien wel meer verwachten van de GAMMA
net als bij de Aldi
Als er iemand in omgeving leiden woont en eventueel een digicam te leen heeft, kan ik misschien wel een paar foto's posten
edit: kan iemand de titel van de topic wijzigen? type foutje
15inch TFT scherm van het merk MegaDrive voor 269 euro.
Ik heb hem nu voor mijn neus staan, en ziet er toch best mooi uit.
Mijn eerste indruk is: WOW, dat ziet er mooi scherp uit.
Nou heb ik er helaas geen plaatjes van omdat ik geen digi- of webcam heb, maar wilde het jullie toch even laten weten.
Officieel is ie pas te koop in krantje nr. 16. Die loopt van maandag 14 april tot en met zaterdag 26 april. Maar bij sommige GAMMA's zijn ze al te koop.
Ik werk bij de GAMMA dus neem ik er één of twee. Ik ben zeer tevreden over dit produkt.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat de gebruiksaanwijzing minimaal is en qua support vanaf de leverancier hoef je denk ik ook niet veel te verwachten.
Er zit 12 maanden fabrieks garantie op.
Hier is de handleiding te bekijken link (pdf)
Als het blijkt dat het goed loopt qua verkoop, kunnen we misschien wel meer verwachten van de GAMMA
Als er iemand in omgeving leiden woont en eventueel een digicam te leen heeft, kan ik misschien wel een paar foto's posten

edit: kan iemand de titel van de topic wijzigen? type foutje

[ Voor 4% gewijzigd door iMars op 08-04-2003 16:40 . Reden: typo ]