[Novell] Web search

Pagina: 1
Acties:

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 10:35
Hee beste mensen.
Ik ben voor mijn stagebedrijf een intranetpagina aan het maken specifiek voor één afdeling. Daar MOET ook een zoekfunctie zijn en geen externe zoals google ofzo.
Gelukkig hadden ze daar Novell web search om statische html pagina's te doorzoeken. Dus ik vroeg aan de persoon die over intranet zaken gaat of je daarmee ook één directory kunt doorzoeken ipv het gehele intranet. Volgens hem ging dat niet maar ik denk van wel.
Ik heb nl. al rondgekeken op de support site van novell maar ik kom er niet uit. Waarschijnlijk moet ik van iets gebruik maken zoals templates maar ik zou bij god niet weten hoe die werken. De supportsite van novell vind ik ook erg summier.
Weet iemand hoe dit moet?
edit:
Misschien dat dit het verkeerde topic is maar ik vond dit niet echt webscripting meer

[ Voor 9% gewijzigd door DumbAss op 08-04-2003 16:26 ]

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 10:35
Ik weet niet precies wat ik nou met die link moet.
Ze hebben die Netware web search al. De vraag alleen is hoe ik hem kan aanpassen.
edit:
Gevonden in een pdf-je. Ik moet collections aanmaken via een admin panel. Waarom weet systeembeheer dat dan niet? Of zouden ze er gewoon geen zin in hebben om dingen aan te passen :?

[ Voor 43% gewijzigd door DumbAss op 09-04-2003 09:15 ]

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing