Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Neon buis

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb 2 neon buizen gekocht met een apparaatje eraan waarmee ik kan dimmen enzo...

Maar nu zit er zo'n 12 volt autostekker aan....

Hoe kan ik deze aansluiten op mijn pc?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die stekker eraf halen, en dan een voedingsblokje van je pc eraan. Geel en zwart samen is 12 Volt :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 08 april 2003 @ 16:21:
Die stekker eraf halen, en dan een voedingsblokje van je pc eraan. Geel en zwart samen is 12 Volt :)
Aan zoiets zat ik ook al te denken maar wist geen schema :P

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff een vraagie, aan die 12 volt stekker zitten 2 draadjes :S

Heb hem er gelijk afgeknipt maar nu moet er 1 in die gele en 1 in de zwarte?

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Meestal is een van de twee niet rond/ zit een ribbeltje op/zit een witte lijn op dit is de plus en deze moet dus aan de gele.

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Topicstarter
Steef1983 schreef op 08 April 2003 @ 16:28:
Meestal is een van de twee niet rond/ zit een ribbeltje op/zit een witte lijn op dit is de plus en deze moet dus aan de gele.
Er is eentje gemerkt met een witte streep dus geel...

Kan het kwaad als ik ze per ongeluk om draai?

[edit] Even ter verduidelijking, het zijn 2 "doorzichtige" draden met eentje een wit merkje

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 16:30 ]

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Probeer het uit, is gelijkstroom, doet ie het niet dan moet het andersom ;)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja dat klopt. Je moet alleen nog weten wat + en - is op die buis. Als je nog weet welk draadje er vast zat aan dat plugje, en dan de binnenkant, dan is dat plus. DIe andere is -. Het beste is er om een molexstekker te gebruiken, die kanj e dan zo in elkaar klikken. Een kroonsteentje kan ook wel helpen

Geel is + en zwart is -

Succes!

offtopic:
je kan editten met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 08 april 2003 @ 16:32:
Ja dat klopt. Je moet alleen nog weten wat + en - is op die buis. Als je nog weet welk draadje er vast zat aan dat plugje, en dan de binnenkant, dan is dat plus. DIe andere is -. Het beste is er om een molexstekker te gebruiken, die kanj e dan zo in elkaar klikken. Een kroonsteentje kan ook wel helpen

Geel is + en zwart is -

Succes!

offtopic:
je kan editten met [afbeelding]
Thnx voor die edit tip :P

Ik ga zo nog ff naar de stad racen om te kijken voor een molex stekkertje bij de speciaalzaak, kan ik gelijk nog wat andere dingetjes inslaan.

Dan vanavond na het eten maar wat prutsen :D Thnx guys

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit is erg basic: wat plus is en wat min van een aansteker-stekker is erg makkelijk uit te zoeken en hoe je iets aan een molex hangt is al uitgebreid voorgekauwd in andere topics. Je zal d'r met de search echt wel uit komen :)
Suc6 ermee

[ Voor 3% gewijzigd door m-m op 08-04-2003 16:35 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.