• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 20:24
Ik was wat aan het rondkijken voor een nokia 6610 en dan wel zo goedkoop mogelijk, zo kwam ik dus bij GSM.NL uit. Daar hebben ze een nokia 6610 met een Orange Free 20 abbo van 1 jaar voor €59.
Nu had ik daarvoor net op Orange's eigen site gezien dat zij de nokia 6610 met hetzelfde abbo voor €187.95 aanbieden.

Nu is mijn vraag dus: Waarom is GSM.NL zo veel goedkoper? En waar halen ze hun winst dan uit?

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
Ten eerste: hier zijn al héél veel topics over geweest, zie dus ook de search...

Kort gezegd: GsM.nl keert een deel van de bonus die zij van Orange ontvangen uit aan de klant. Zo zijn ze dus goedkoper.

Zie verder www.telecomvergelijker.nl , daar vind je de goedkoopste aanbiedingen...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

job

van een andere site, maar toepasbaar op alle online gsmshops:
Hoe is een gratis / goedkoop abonnement mogelijk ?
Voor elk afgesloten contract ontvangen wij een bonus, die normaal als korting verleent wordt op een nieuw toestel.
Die bonussen worden dus gegeven door de gsm providers. die gsmshops geven een deel van die bonus aan jou via een goedkope gsm.
als je nou je abo + gsm bij orange koopt houden ze die bonus (of een groot gedeelte) zelf

[ Voor 3% gewijzigd door job op 08-04-2003 16:22 ]

Verwijderd

Idem,.. Ik hem mijn simmie bij gsmmobiel.nl werkt hetzelfde, en goede ervaring,... is natuurlijk een online shop, maar als je het aandurft... zeker doen spaart veel geld uit!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 20:24
Dank u allen voor uw snelle reacties _/-\o_

(ik vond het zo raar om te zien dat GSM.NL zo goedkoper was, dat ik ff dacht dat Orange je afzet :P )

Verwijderd

Grote Smurf schreef op 08 April 2003 @ 16:25:
(ik vond het zo raar om te zien dat GSM.NL zo goedkoper was, dat ik ff dacht dat Orange je afzet :P )
Dat doen ze dus ook :P

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

GFM schreef op 08 April 2003 @ 16:20:
Ten eerste: hier zijn al héél veel topics over geweest, zie dus ook de search...
Niets aan toe te voegen :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.