Ik heb het volgende probleem met een thuisnetwerk. Ik heb @home breedband internet en dat werkte allemaal goed. Nu heb ik sindskort een accespoint en een draadloze netwerkkaart aangeschaft.
Ik heb op mijn eigen computer die gewoon is aangesloten met UTP op mijn router gewoon internet en daar is verder geen probleem mee. Ik heb alleen ook een laptop die ik draadloos wil laten internetten. Ik krijg alleen op 1 of andere manier geen IP adres van mn router. Dat is nog niet alles, want met windows98 heb ik dit probleem niet, nu met windowsXP dus wel. Ik heb al diverse dingen geprobeert maar niets schijnt te helpen.
specs:
Linksys WMP54G PCI wireless netwerkkaart
Belkin Wireless Network Access Point
Windows98 = geen probleem
WindowsXP zonder SP1 = IP = 0.0.0.0
Can someone help me out here?!
Ik heb op mijn eigen computer die gewoon is aangesloten met UTP op mijn router gewoon internet en daar is verder geen probleem mee. Ik heb alleen ook een laptop die ik draadloos wil laten internetten. Ik krijg alleen op 1 of andere manier geen IP adres van mn router. Dat is nog niet alles, want met windows98 heb ik dit probleem niet, nu met windowsXP dus wel. Ik heb al diverse dingen geprobeert maar niets schijnt te helpen.
specs:
Linksys WMP54G PCI wireless netwerkkaart
Belkin Wireless Network Access Point
Windows98 = geen probleem
WindowsXP zonder SP1 = IP = 0.0.0.0
Can someone help me out here?!