Weet er iemand of er nog meer software voor te vinden is om je iPanel aan te sturen zodat je bijv een tekst in het display kunt laten zien of winamp status ... verder vind ik het zeer irritant dat als ik m'n pc opstart altijd de bootstatus te zien is, kan ik niet standaard instellingen dat hij de temp laat zien ?
Ja, dat weet ik ,dit is niet mogelijk.
Klopt is vervelend, doe je niets aan.
Het enige wat je zou kunnen doen is die knopjes gebruiken voor het activeren, of deactiveren van bepaalde dingen. Hiervoor had je een of 2 diskettes erbij gekregen....
Klopt is vervelend, doe je niets aan.
Het enige wat je zou kunnen doen is die knopjes gebruiken voor het activeren, of deactiveren van bepaalde dingen. Hiervoor had je een of 2 diskettes erbij gekregen....
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ja dat werkt allemaal die software (op fdd's) maar ik wil toch bijvoorbeeld heel graag dat hij bij het opstarten temp aangeeft dan dat ik weer op die knopjes moet gaan liggen rammen
Helaas, dat zal niet gaan.....
Was ook een major con bij de vele reviewers..
Was ook een major con bij de vele reviewers..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.