Toon posts:

Nwe moederbord+cpu in oude config

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag mijn setje upgraden maar wil de configuratie zo laten als hij is

ik bedoel, kan ik mijn moederbord en cpu vervangen door een snellere versie en aansluiten op mijn oude hd, cd spelers e.d. en blijft alles dan gewoon werken of kan ik grote problemen voorzien

een beetje een newbie vraagje, sorry

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Dat werkt wel, enige risico is dat je wellicht al je software opnieuw moet installeren. De ene keer prik je alles in en heb je alleen windows CD nodig om alles aan de praat te krijgen, maar ik heb ook meegemaakt dat mijn HDD corrupt raakte. Formatteren was daarna nodig, dus maak backups van belangrijke spullen.

Verwijderd

Je vraag kan je hier stellen: "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 5 Zet dit dan in ieedr geval bij:
• Geef je budget
• Vertel wat je met je systeem wilt gaan doen.

Daar kunnen ze je helpen. :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je zelf al overduidelijk aangeeft een newbie te zijn, dan raad ik je dringend aan om in het vervolg eerst de search, de FAQ's en de stickies door te nemen eer je een topic opent. Zo ben je wat verzekerder van een langer en een prettiger verblijf hier op GoT :) Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Maargoed, jouw topic staat ten eerste in een verkeerd forum (wat is de verband met opslagmedia en I/O controllers :? ) en ten tweede is dit ook makkelijk logisch te bedenken. Jouw moederbord is zogenaamd de ruggengraat van een systeem; wanneer deze wordt vervangen, dan is het het verstandigst om Windows opnieuw te herinstalleren. Maar dit had je ook in de Search kunnen terugvinden: [search=moederbord vervangen windows herinstalleren]

[ Voor 51% gewijzigd door BalusC op 08-04-2003 16:16 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ohja: OM > PMG :)

Dit topic is gesloten.