Verwijderd
Volgens mij staat er in het topic van het treinproject precies uitgelegd hoe dat in z'n werk gaat.......
lijkt mij dat ze de wagons met een link constraint aan de locomotief hebben gekoppelt, maar zeker weet ik het niet.
Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it
mjah maar dat topic is vrij lang gewordenVerwijderd schreef op 08 april 2003 @ 15:50:
Volgens mij staat er in het topic van het treinproject precies uitgelegd hoe dat in z'n werk gaat.......
Ah, ja, dat is met wire parameters gedaan. Dat is het missende hoofdstuk in mijn animatie-automatiserings-tutorial.
Maar als je al weet dat ik je vraag moet beantwoorden, waarom mail je me dan niet even?
Maar als je al weet dat ik je vraag moet beantwoorden, waarom mail je me dan niet even?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Zo kunnen wij er ook nog wat van lerenOogst schreef op 08 April 2003 @ 17:02:
Ah, ja, dat is met wire parameters gedaan. Dat is het missende hoofdstuk in mijn animatie-automatiserings-tutorial.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
ik wist nie meer honder procent zeker of jij dat had geanimeerd aangezien atgast er ook nog mee bezig was geweest (d8 ik). Maar nu er toch al een topic is kan je hem misschien het beste hier beantwoordenOogst schreef op 08 April 2003 @ 17:02:
Pagina: 1