'Overbodig' primeert op andere tags?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Middag,

Zie het vaak gebeuren dat een post bijvoorbeeld dit krijgt:

+1 Inzichtvol +1 Informatief +1 Interessant -1 Overgewaardeerd

En dan heeft ie bijvoorbeeld +3 Inzichtvol. Maar dan komt er een leukerd een Overbodig uitdelen, en dan wordt het ineens +2 Overbodig.

Lijkt me niet echt rechtvaardig. Kan dit niet aangepast worden zodat een positieve tag primeert, of dat het aantal positieve en negatieve tags wordt vergeleken?

[ Voor 18% gewijzigd door Steve op 08-04-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat zou wel een leuke zijn, toch is het in geval van een echte flamebait wel handig als de status al snel wordt omgezet. Maar goed, het is inderdaad zo dat je de gevallen zoals je deze beschrijft vaker tegenkomt als het geval van de flamebait.

Ik ben als het gaat om de tags een mierenliefhebber omdat een goede tag gewoon veel netter staat. Je kunt qua reactie wel een goede score hebben maar als deze een negatieve tag heeft dan is dat ook niet leuk als het om een positieve reactie gaat.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
bazs2000 schreef op 08 April 2003 @ 15:46:
Ik ben als het gaat om de tags een mierenliefhebber omdat een goede tag gewoon veel netter staat. Je kunt qua reactie wel een goede score hebben maar als deze een negatieve tag heeft dan is dat ook niet leuk als het om een positieve reactie gaat.
Dat bedoelde ik :)

Overigens denk ik dat er meer onterechte négatieve dan positieve tags worden uitgedeeld, dus ik denk dat de positieve toch beter primeren. Iig op Overbodig dan, Flamebait, Troll en First Post is iets anders.