Mobo omwisselen!?!?! : /

Pagina: 1
Acties:

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Ik heb dus de beruchte MSI K7T-Pro, dus niet versie 2 ervan.
Zou ik deze nog kunnen omwisselen voor een MSI K7T Pro 2 bij de winkel waar ik hem gekocht heb?
Hij is nog splinternieuw en alles doet het nog, nergens beschadigingen en alle papiertjes nog, doos,handleiding etc etc

Toen ik hem kocht wist ik niks van het unlocken, zou Fascom(winkel waar ik hem gekocht heb) heb omruilen?

Oof weten jullie ergens een winkle/dealer die dat wel zou doen?

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:00

Flexx

This side up

Als een winkel dat zou doen dan zouden ze geen winst maaken.
Als je nog garantie heb dan moewt je gewoon wat sloopen (op eigen risico) en dan zeggen dat je je geld terug wil, willen ze dat niet doen dan zeg je dat je wel bereid ben x-tra geld neer te leggen voor een andere mobo.

• Angelfire
  • Laatst online: 06:25

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Bij FASCOM geef ik je weinig kans, zijn best moeilijke mensen daar. Heb zelf al wat probs met ze gehad. Misschien met bijbetalen??, maar let dan op dat je niet genaaid wordt.

I play my enemies like a game of chess...

• Griffin2k
  • Laatst online: 14-08 22:12
Het mobo is net een maandje oud, dus ik nog een een flinke tijd garantie! :)

Misschien een idee om wat kleins te slopen >:)

Want het enige echte grote verschil zit hem in de multiplier-optie. :(
Fascom is inderdaad een beetje moeilijk,maar het valt te proberen ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1