Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alweer een tijdje een Sony Ericsson T68i met een HBH-30 headset. Het werkte allemaal erg prettig.

Begin dit jaar heb ik een ongelukje gehad met iemand, waarbij m'n display kapot is gegaan. Gelukkig was het slechts wat verzekeringswerk en alles was weer gemaakt (na 5 weken).

Nu werkte onlangs m'n headset niet meer. Ik had tot nog toe geen tijd gevonden het probleem te achterhalen, maar gisteravond wilde ik een vriend (die net een T68i gekocht had) laten zien dat je d.m.v. bluetooth een spelletje kon spelen, alleen werkte het maar een paar seconden.

Nu probeerde ik vandaag m'n headset opnieuw te koppelen en de T68i vindt m'n headset steeds niet, of maar heel even, waarna hij vastloopt.

Mijns inziens is er dus iets mis met m'n bluetooth in de telefoon, maar wat? Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een goed bedrijf (en evt. een prijs waarvoor het ongeveer gemaakt kan worden) waar ik het zou kunnen laten maken?

BvD

Verwijderd

Meestal kan alleen sony ericsson zelf zoiets fixen. Als je garantie hebt teruggaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Valt het buiten de garantie dan gaat het je dus geld kosten. En je bent je telefoon een week of 2 kwijt....

Verwijderd

Ik zou zoals henry dat aangeeft gewoon terug gaan naar de winkel!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:22
Ik hoop voor je dat die display ook bij SE zelf is gemaakt, anders kunnen ze nog gaan zeiken dat je geen garantie hebt omdat een stel beunhazen het hebben gesloopt met het inbouwen van die display.

(als je uberhaupt nog garantie hebt...)

Strava

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

doorgaan heb je gewoon granatie op een raparatie, ook als de aankoopgarantie van het toestel is verlopen. Dit termijn bedraagt doorgaans 3 maanden maar kan verschillen.

Ik zou dus gewoon de winkel die jou phone gefixed heeft zeggen dat ze bij het vervangen van de display met de BT onklaar hebben gemaakt en dat dus gefixed dient te worden, binnen aankoop danwel reparatiegrantie.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.