Orkfia - online text game

Pagina: 1
Acties:

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Eerst maar even een uitleg over dit text based spel wat je over internet kunt spelen. Mensen die alleen maar van actie houden kunnen nu het beste meteen op het kruistje klikken rechtsbovenin.

Orkfia is een spel wat gebaseerd is op middle earth, the lord of the rings dus. Het is een turn based spel wat in uren gaat. Om het uur is er een zogeheten update en krijg je goederen binnen zoals geld en graan.

Je moet eerst een ras kiezen welke je wilt spelen en hiermee zul je verder gaan. Er is keuze uit Orks, elves, humans, birds en cursed. Alle rassen hebben verschillende subrassen welke voor en nadelen hebben.

Je speelt het spel in een 'alliance'. Jij maakt zelf een tribe aan en sluit je bij een alliance aan, als je iemand kent die dit spel ook speelt is het natuurlijk het beste om bij elkaar in een alliance te gaan zitten, maar ben je vreemd heb je de optie om je gewoon bij een nog niet bestaande alliance toe te voegen.

Het spel zelf speel je gewoon als een soort managespel als het ware. Je moet zorgen dat je een constante stroom van geld hebt en zoveel mogelijk land bij elkaar sprokkelen.

Het zal allemaal wel voor zichzelf spreken als de manual helemaal wordt doorgenomen. Ter informatie HET IS DUS GRATIS.

Linkje is ook wel handig denk ik :) www.orkfia.net

offtopic:
dit is dus geen spam aangezien ik gewoon wil dat zoveel mogelijk mensen hieraan mee doen omdat het leuk is

TMAXTINT

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hmmm lijkt wel intressant ben benieuwt of een txt-game me kan boeien maar niet geschoten is altijd mis geschoten :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
dit is net zoiets als Utopia van Swirve waar veel meer mensen aan meedoen.
Orkfia ook geprobeerd, maar vond het niet echt vernieuwend meer.

...

Verwijderd

ik heb een nieuw account aan gemaakt, maar kan niet onloggen :s hoe doe ik dat? en waar dient die activation code voor? nergens tegekomen op de site

Verwijderd

Geinig, hier komt mijn D&D ervaring goed van pas, meteen meedoen!!!
P.S. Stan, nice icon....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 15:52:
ik heb een nieuw account aan gemaakt, maar kan niet onloggen :s hoe doe ik dat? en waar dient die activation code voor? nergens tegekomen op de site
om hem te activated, dat doen ze zodat je een echte email invult.

kzal deze eens proberen, ik heb planetarion gespeeld voordat je daarvoor moest betalen.

[edit]
rechtsonder kan je inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 18:03 ]

Verwijderd

Is dit zo'n spel waarbij je een linkje hebt dat door zo veel mogelijk mensen moet worden bezocht?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 17:58:
Is dit zo'n spel waarbij je een linkje hebt dat door zo veel mogelijk mensen moet worden bezocht?
nee, dat is een crap spel, dit is dus echt management enzo.

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:26
Ik heb me geregistreerd, ziet er leuk uit. snelle server. jammer genoeg speel ik al een ander webbased spel: Darkgalaxy(.com).
Jammer dat er zoveel n00bs zijn, ja ik ben ook n00b ik weet het. Ons forum is wordt bijna niet gebruikt en bij de rankings sta ik na 10 minuten spelen al 7e in mijn alliance.

Ik ben nu bij de rankings van het totale spel aan het kijken en het valt me op dat de Dark Elf en de Dwarf het meest wordt gespeeld. Ikzelf ben Spirit

www.hetbsg.nl

• Marruk
Beelzebub888 schreef op 08 April 2003 @ 21:31:
Ik heb me geregistreerd, ziet er leuk uit. snelle server. jammer genoeg speel ik al een ander webbased spel: Darkgalaxy(.com).
Jammer dat er zoveel n00bs zijn, ja ik ben ook n00b ik weet het. Ons forum is wordt bijna niet gebruikt en bij de rankings sta ik na 10 minuten spelen al 7e in mijn alliance.

Ik ben nu bij de rankings van het totale spel aan het kijken en het valt me op dat de Dark Elf en de Dwarf het meest wordt gespeeld. Ikzelf ben Spirit
High elves en wood elves worden ook veel gebruikt. Ik ben zelf Nazgul, 50% magic resistance :)

TMAXTINT

Verwijderd

Ikzelf ben ook dwarf, omdat dat mij gewoon het leukste en beste ras leek.

• Marruk
tip voor welke gebouwen je moet bouwen : (copy paste uit mijn alliance forum)

---up to 1000 acres---

30% homes, 42% mines, 8% academies, 3% yards, 3% guilds, 7% markets, 7% farms

---1000 acres or more, basic strat, peace time---

30% homes, 22%-12%% mines, 8% academies, 3% yards, 3% guilds, 7% markets, 7% farms,20%-30% labs

---1000 acres or more, basic strat, war time---

30% homes, 19% mines, 8% academies, 3% yards, 6% guilds, 7% markets, 7% farms, 20% labs

---1000 acres or more, mage strat - dark elves, peace time---

30% homes, 10% mines, 24% academies, 3% yards, 6% guilds, 7% markets, 7% farms, 13% labs

---1000 acres or more, mage strat - dark elves, war time---

30% homes, 10% mines, 24% academies, 3% yards, 8% guilds, 7% markets, 7% farms, 11% labs

TMAXTINT

Pagina: 1