Toon posts:

E-tech ADSL modem / Router V2 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een E-tech ADSL modem / Router V2. Deze krijgt ADSL van zonnet binnen en gaat via een netwerkkabel naar een AP. Het AP maakt verbinding met mn wifi kaartje in mn laptop.

Nu deed het draadloze gedeelte het eerst niet goed en dus had ik de router direct op mn laptop gestuurd. Internet deed het prima nadat ik de settings van zonnet in de router had gezet.

Gisteren gewerkt aan het draadloze gedeelte. Eindelijk aan de gang gekregen nadat ik van zowel de router als het AP alle setting gereset heb. Pingen naar zowel het AP als naar de router (10.0.0.2) gaat zonder problemen.

Nu wou ik weer de settings voor zonnet in de router zetten maar om een of andere reden kom ik niet meer via internet explorer (IE) in het menu van de router. Ik typ 10.0.0.2 in IE maar dan krijg ik "pagina kan niet worden weergegeven"

Ik heb het inmiddels ook via een direct netwerkkabel geprobeert, zelfde verhaal. Ook heb ik de verbinding settings van IE al gereset. Ook hebben we de router nogmaals gerest.

Iemand ideeen?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
weet je zeker dat die router dat ip-adres heeft?
gebruik anders ff languard networkscanner, dan kun je je netwerk scannen en kun je zien welke ip's de diverse apparaten hebben.
Of heb je twee apparaten die dhcp-server spelen, dan kun je namelijk ook een conflict krijgen.

euhhh, crosspost: [rml][ WLAN]Laptop - AP - ADSL router werkt niet[/rml]

[ Voor 14% gewijzigd door schwarzenegger op 08-04-2003 15:23 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.